Click for Amazing Phone Card








سه شنبه 17 خرداد 1384

معين: در صورت برگزار نشدن سالم انتخابات از صحنه كنار خواهم كشيد، ايرنا

مهاباد ، خبرگزاري جمهوري اسلامي ‪۸۴/۰۳/۱۷‬
داخلي. سياسي. انتخابات‪. ۸۴‬
نامزد نهمين دوره انتخابات رياست جمهوري گفت: در صورتيكه انتخابات آتي رياست جمهوري بصورت كاملا آزاد، عادلانه و رقابتي برگزار نشود از صحنه كنار خواهم كشيد.

مصطفي معين روز سه‌شنبه در جمع مردم مهاباد در مسجد جامع اين شهر افزود:
برگزاري يك انتخابات قانوني و سالم در يك فضاي آزاد و رقابتي از جمله مهمترين خواست‌هاي مردم ايران است .

وي يادآور شد: مردم بايد در روز ‪ ۲۷‬خرداد با اميد به آينده و با ديدي مثبت و حضوري آگاهانه ضمن اعلام وفاداري خود به وطن و آرمان‌هايشان در اين انتخابات شركت كرده و از حق خود صرف نظر نكنند.

وي اظهاراميدواري كرد: مردم با شركت گسترده در اين انتخابات سرنوشت‌ساز حماسه‌اي جديد و بزرگتر از دوم خرداد را خلق كنند.

معين درباره انگيزه خود از نامزد شدن براي پست رياست جمهوري گفت: يكي از مهمترين دلايل من براي بازگشت به صحنه انتخابات ، اداي دين و احساس مسووليت بود زيرا وقتي پاي وطن در ميان باشد هرگز نمي‌توان خود را فردي بي‌مسووليت احساس كرد.

وي اضافه كرد: در بازگشت خود به صحنه نيز انتظار و توقعي از هيچ مرجع و مقامي ندارم و خود را نيز به كسي مديون نمي‌دانم و دراين راه آماده پرداخت هر نوع هزينه‌اي هستم.

نامزد نهمين دوره انتخابات رياست جمهوري تنوع قومي در كشور را يك موهبت عنوان كرد و گفت: يكي از اهداف اصلاحات، تغيير رويكرد مسوولان نسبت به تنوع قومي و از ميان بردن تبعيض‌ها است.

وي مهمترين دغدغه و استراتژي دولت آينده خود را تحقق عدالت همه‌جانبه در سراسر كشور بيان كرد و اظهارداشت: اين عدالت براي همه قوميت‌ها، مذاهب و فرهنگ‌ها يكسان و مشابه خواهد بود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

معين، نظريه تشكيل "جبهه دموكراسي و حقوق بشر" را در راستاي همين هدف عنوان كرد افزود: اميدوارم در انتخابات نهم كه بسيار سرنوشت ساز است نطفه اين جبهه بسته شود و همه ايرانيان بتوانند بر اساس آرمان‌هاي مشترك از حقوق يكساني برخوردار شوند.

معين همراه با هواداران خود ضمن حضور در مزار هنرمندان مهاباد با نثار شاخه‌هاي گل و قرائت فاتحه نسبت به هنرمندان و انديشمندان فقيد كرد اداي احترام كرد.

اتوبوس حامل مصطفي معين و همراهان وي در مهاباد مورد استقبال و بدرقه جمع زيادي از مردم واقع شد.

تعداد زيادي خودرو و موتورسيكلت در حالي كه تصاويري از معين را به شيشه ماشين‌هاي خود نصب كرده بودند با بوق‌هاي ممتد و روشن كردن چراغ اتوبوس حامل معين را مشايعت كردند.

مصطفي معين در ادامه سفر خود به استان آذربايجان غربي بعد از ظهرامروز در شهرستان اروميه سخنراني خواهد كرد.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/23972

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'معين: در صورت برگزار نشدن سالم انتخابات از صحنه كنار خواهم كشيد، ايرنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005