Click for Amazing Phone Card








سه شنبه 17 خرداد 1384

باقر قالیباف از جمله امضاکنندگان نامه 33 تن از فرماندهان سپاه به رضایی در خرداد 76، شريف نيوز

33 تن از فرماندهان ارشد سپاه پاسداران در خرداد 76 در نامه‌ای به مناسبت استعفای محسن رضایی از فرماندهی سپاه، نوشتند:
سردار سرافراز سپاه توحید، سرلشكر پاسدار برادر محسن رضایی
خداوند منان را سپاسگزاریم كه نزدیك دو دهه شاگردی و سربازی در ركاب شخصیتی را نصیبمان كرد كه تداعی رادمردان تاریخ را می‌نمود؛ مردانی چون مالك و ابوذر، دو یار پاكباز و یاور پیامبر(ص) و امیرالمؤمنین(ع). رضای الهی این‌گونه بود كه رضایی ملت ایران، مالك دو شخصیت عظیم‌الشأن تاریخ اسلام خمینی(ره) و خامنه‌ای باشد.

نام حضرتعالی با نام شهادت‌ها و فداكاری‌ها گره خورده است. در دید هر ایرانی آزاده و مسلمان، رضایی یعنی غلبه نظام اسلامی در حادثه‌ها، رضایی یعنی هشت سال فداكاری در جنگ، رضایی یعنی طریق‌القدس، ثامن‌الائمه، فتح‌المبین و بیت‌المقدس، رضایی یعنی شجاعت عبور از اروند، رضایی یعنی ذلت به خاك‌نشینی آمریكا در خلیج فارس، رضایی یعنی با ناكامی‌ها و ناامیدی‌ها در جنگ و حادثه‌ها، رضایی نام آشنای همه شهدا و رضایی مساوی با ارزش‌ها.

اگر بعد از رهبرمان شما را مرادی كه ما را وصل به قبله‌مان نموده بدانیم، سخنی به گزاف و از روی احساسات نگفته‌ایم. نگرانی ما در این گفته‌ها این است كه شما در عین آشنایی، غریبید. كمتر كسی محسن آشنای امام(ره) و رهبری را می‌شناسد، همان‌كه امام فرمودند، من او را دوست دارم. برای ما و جامانده‌های قافله شهادت، حضور در كنار شما نوعی آرامش بود، دیدنتان نگرانی‌هایمان را برطرف و حضورتان قوت قلبمان بود. شما ستاره درخشان و تابناك سپاه پاسداران، این نهال نویدبخش انقلاب بودید. ما شما را بنیانگذار بسیاری از ارزش‌ها می‌دانیم و فضای دیدتان آنقدر عمیق بود كه خیلی‌ها در آن سردرگم می‌شدند. شما تداعی امام(ره) بودید، برای همیشه خاطره‌های به یادگار ماندنی‌تان را در شب‌های تاریك عملیات‌ها كه صدایتان از بی‌سیم قوت قلبمان بود در دل‌هایمان نگاه خواهیم داشت و برایتان توفیق همیشگی در زیر سایه رهبری آرزومندیم. مبارك باد بر امام زمان(عج) و شیعیان و امام(ره) رهبر انقلاب چنین دستاوردهایی، درود خدا بر همه بندگان صالحی كه زمینه‌ساز حكومت صالحانند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

همسنگرانتان در دفاع مقدس و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
شمخانی، عزیز جعفری، غلامعلی رشید، احمد غلامپور، حسین علائی، احمد كاظمی، قاسم سلیمانی، باقر قالیباف، امین شریعتی، محمد كوثری، علی فضلی، علی زاهدی، مرتضی قربانی، رئوفی، جعفر اسدی، غلامرضا جلالی، غلام محرابی، نسبی رودكی، احمدپور، نورعلی شوشتری، غمخوار، علی فدوی، یزدان، محمد باقری، مرتضی صفار، غلامرضا جعفری، كاشانی، احمد سوداگر، حسین سلامی، مهدی ربانی، اسماعیل قاآنی، یعقوب زهدی، سیف‌الله حیدرپور.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/23912

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'باقر قالیباف از جمله امضاکنندگان نامه 33 تن از فرماندهان سپاه به رضایی در خرداد 76، شريف نيوز' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005