Click for Amazing Phone Card








جمعه 13 خرداد 1384

احمدي نژاد: درجامعه یک حوزه اختصاصی مردان، یکی اختصاصی زنان و یکی مشترک باشد، انتخاب

تهران - خدارحم دهقان، سرویس سیاسی انتخاب - دکتر احمدي نژاد شهردار كنوني بايتخت وكانديدای رياست جمهوري ،در یک یرنامه تلوزیونی و درپاسخ به این درخواست کارشناسان که از ایشان خواستند پیشنهادشان رابه عنوان کاندیدای مقام ریاست جمهوری برای ایجاد نظام حزبی متناسب با شرایط جامعه ما وگذر ازوضع پوپولیستی ونیز برقراری وفاق توضیح دهد،گفت : چون ملت ما چنان حزبی نیستند نظام سازمانی احزاب هم بایستی به سمت ویژه گی های ملت باز گردد وفضای عاطفی توام با همبستگی ملی ایجاد شود
جامعه ما اين احزاب را برنمي‌‏تابد و بيشتر گروه‌‏ها در كشور بايد خدمت‌‏گرا باشند؛ اما در طول سال‌‏هاي گذشته، گروه‌‏ها نتوانستند خدمت برجسته‌‏اي به ملت ايران ارايه دهند و دليل آن دور شدن از رويكرد خدمت‌‏گرايي و نزديكي به رويكرد قدرت‌‏گرايي است كه بايد تغيير كند.
كانديداي نهمين دوره رياست جمهوري، همچنين، خاطرنشان‌‏كرد: مقصود از گروه‌‏هاي خدمت گرا اين نيست كه گروه‌‏ها صرفا به دنبال امور خيريه بروند؛ بلكه به اين معنا است كه هدفشان از حضور، خدمت باشد، بر اساس اين رويكرد، مردم اگر كسي را شايسته جايگاه خود ديدند، عرصه را به او وامی گذارند.
شهردار پایتخت که دارای مدرک دکترای ترافیک است يكي از دلايل فقدان عدالت اقتصادي را تمركز سخت افزاري و نرم افزاري شرکت های اقتصادی درشهر تهران دانست كه فعاليت آنها مربوط به شهرستان‌‏هاست ولی انها با دائر کردن دفاتري در تهران مخارج فراواني را بر دوش كشور مي‌‏گذارند.
احمدي نژاد، در خصوص نحوه برقراري تعادل ميان آرمان‌‏گرايي و واقع‌‏گرايي در عرصه سياست خارجي، گفت: واقع‌‏گرايي بدون آرمان گرايي فايده‌‏اي ندارد، بهترين عملگرايان و واقع گرايان، آرمانگرايان هستند و ملت ما، ملتي آرمانگرا است كه همواره پرچم‌‏دار تمدن و آرمان‌‏خواهي بوده است، ما در هر عرصه‌‏اي بخواهيم وارد شويم، بايد از موضع اقتدار وارد شويم.
وي، در خصوص برنامه خود براي ارتقاي سطح وضعيت زنان در عرصه‌‏هاي مختلف جامعه ضمن انکه بر مخالفت خود بر تقسیم جامعه بر اساس جنسیت تاکید کرد ، اما در عین حال او برای جامعه یک تقسیم بندی سه وجهی و البته غیر جنسیتی پیشنهاد داد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دکتر محمود احمدی نژاد در توضیح تقسیم سه قطبی خود که برای ارتقاء وضعیت زنان در عرصه های مختلف پیشنهاد کرد، گفت: در جامعه ما به اعتقاد من يك تقسيم سه وجهي درست است : يك حوزه اختصاصي مردان يك حوزه اختصاصي زنان ويك حوزه مشترك كه بايستي در اين حوزه مشترك بر اساس شايشته سالاري عمل شود .

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/23731

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'احمدي نژاد: درجامعه یک حوزه اختصاصی مردان، یکی اختصاصی زنان و یکی مشترک باشد، انتخاب' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005