Click for Amazing Phone Card








جمعه 23 اردیبهشت 1384

عضو ائتلاف آبادگران: به طور مستقل كانديدا معرفي نمي‌كنيم؛ اگر بخواهيم از فردي حمايت كنيم، او احمدي‌نژاد است، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي

عضو ائتلاف آبادگران ايران اسلامي گفت: احمدي‌نژاد عملا يك آبادگر واقعي است و تحولات اخير در زمينه‌ي مديريت تحول‌گرا و انقلابي با تفكر بسيجي از نتايج زحمات وي است.

حسن بيادي درگفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، افزود: براساس منشور ائتلاف آبادگران ايران اسلامي كانديداي مورد حمايت اين ائتلاف بايد داراي ويژگي‌هايي باشد كه صداقت در گفتار، سلامت در عمل، پرهيز از رفاه طلبي و تجمل‌گرايي، ساده‌زيستي و پاكدستي، خدمت رساني صادقانه، دين باوري، مردم‌گرايي، تخصص و كارآمدي از آن جمله است كه تمام اين ويژگي‌ها در دكتر احمدي‌نژاد ظهور و بروز يافته است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي با تاكيد به اين كه آبادگران به طور مستقل كانديداي رياست جمهوري معرفي نمي‌كند اما از نامزدي كه حائز بيشترين شرايط اعلام شده باشد، حمايت خواهد كرد، ادامه داد: دكتر احمد‌ي‌نژاد يكي از موسسان آبادگران است و در ميان كانديداهاي موجود بيشترين تطابق را با ويژگي‌هاي يادشده دارد. اگر قرار باشد ائتلاف آبادگران ايران اسلامي بصورت منطقي و عقلايي از كانديدايي حمايت كند، آن فرد مطلقا دكتراحمدي‌نژاد است.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/22514

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'عضو ائتلاف آبادگران: به طور مستقل كانديدا معرفي نمي‌كنيم؛ اگر بخواهيم از فردي حمايت كنيم، او احمدي‌نژاد است، ايسنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005