Click for Amazing Phone Card








چهارشنبه 21 اردیبهشت 1384

احمدى نژاد: هيچ جا گفته نشده كه ما انقلاب كرديم دموكراسى حاكم شود، ايران

گروه سياسى: محمود احمدى نژاد، يكى از نامزدهاى اصولگرايان در نهمين دوره انتخابات رياست جمهورى در دانشگاه فردوسى مشهد در پاسخ به سؤال يكى از دانشجويان كه پرسيد«آيا شما عملكرد تيم مذاكره كننده براى پرونده هسته اى را تأييد مى كنيد؟»، گفت: نمايندگان ايران در عرصه بين الملل، زمانى كه مى خواهند خواسته ملت را محقق سازند، بايد صلابت به خرج دهند. اين دانشجو سؤال كرد كه آيا صلابت به خرج داده اند؟ و احمدى نژاد از حاضران پرسيد كه آيا صلابت به خرج داده اند؟ جمعيت يك صدا فرياد كشيدند: نه، سپس احمدى نژاد هم همان پاسخ را تكرار كرد. به گزارش ايرنا، يكى ديگر از دانشجويان گفت: آقاى احمدى نژاد از شما سؤال كردند تا عقيده خودتان را بگوييد، چرا شما از اين جمع پرسيديد؟ احمدى نژاد پاسخ داد: معتقد هستم نسل امروز هوشمندتر، آگاهتر و دلسوزتر از نسل سال ۵۷ است و مى تواند به خوبى، خوب و بد مسائل را تشخيص دهد. در پايان اين جلسه، بروشورهاى تبليغاتى مربوط به زندگينامه و كارنامه محمود احمدى نژاد توزيع شد.
> همكاران من مشغول اداره شهر هستند
محمود احمدى نژاد همچنين در جمع گروهى از مردم مشهد حضور يافت. در اين نشست يكى از حاضران سؤال كرد: آقاى احمدى نژاد شما خودتان هم اكنون شهردار تهران هستيد و براى نامزدى هم استعفا نداده ايد پس چرا پست خود را ترك كرده ايد. احمدى نژاد پاسخ داد: طبق قانون، نامزد رياست جمهورى نياز به استعفا ندارد و از آن گذشته شهر تهران را به تنهايى اداره نمى كنم بلكه همكاران من هم اكنون مشغول اداره شهر هستند و از آن گذشته مگر رئيس جمهور اين مملكت ۱۲روز به سفر آفريقا نرفت، آيا مشكلى به وجود آمد. وى در ادامه گفت: منظور از دولت اسلامى دولتى است كه به دنبال الگوبردارى از شرق و غرب و بحثهايى چون توسعه سياسى و اقتصادى نباشد. نامزد انتخابات افزود: عده اى مى گويند ما انقلاب كرديم تا دموكراسى حاكم شود، نه در فرمايشات حضرت امام راحل و نه پيامهاى شهدا و نيز از زبان هيچيك از خادمان واقعى نظام اسلامى تحقق چنين چيزى مد نظرنبوده است. احمدى نژاد افزود: حكومت اسلامى يك مجموعه كامل است و هر چيزى را كه در آن رنگ و بوى غربى داشته باشد رد مى كند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وى گفت: امروز در كشور ما وضعيتى حاكم شده كه اجازه تحقق حكومت اسلامى را نمى دهد و يكى از نشانه هاى آن بى عدالتى و فاصله طبقاتى است كه بين اقشار مختلف مردم به وجود آمده است. احمدى نژاد در پايان گفت در انتخابات شركت خواهد كرد. در اين حال سازمان مديريت و ارتباطات شهردارى تهران در نمابرى به ايسنا درباره خبر ديروز احمد ى نژاد كه گفته بود معنى ندارد كه من از عرصه انتخابات كناره گيرى كنم، توضيح داد كه وى چنين جملاتى به كار نبرده، بلكه اينگونه اظهارات اصولاً با ادبيات ايشان نيز سازگار نيست.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/22402

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'احمدى نژاد: هيچ جا گفته نشده كه ما انقلاب كرديم دموكراسى حاكم شود، ايران' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005