Click for Amazing Phone Card








چهارشنبه 11 خرداد 1384

آرمين: اگر صدا و سيما به ‌اين روش ناعادلانه در تبليغات كانديداها ادامه دهد در تمام استان ها مقابل صدا و سيما تحصن مي‌كنيم، ايرنا

از صدا و سيما انتقاد كرد مشهد، خبرگزاري جمهوري اسلامي ‪۸۴/۰۳/۱۱‬
داخلي. سياسي. انتخابات ‪. ۸۴‬
سخنگو و عضو شوراي مركزي سازمان مجاهدين انقلاب اسلامي خطاب به "ضرغامي" رييس سازمان صدا و سيما گفت: اگر به‌اين روش ناعادلانه درتبليغات كانديداها ادامه دهيد در تمام استانها مقابل صدا و سيما تحصن مي‌كنيم.

"محسن آرمين" روز سه‌شنبه دردفتر ستاد معين درمشهد در جمع گروهي از مردم افزود: صدا و سيما در برنامه ‪ ۲۰:۳۰‬كه از چند شب قبل با هر يك از كانديداها يك دقيقه صحبت آن را پخش مي‌كند، در مورد كانديداي ما تبعيض قايل شده و مطلبي را از قول معين كه در روزنامه‌هاي چاپ شده و بي‌اثر است پخش مي‌كند.

آرمين اظهار داشت: چند شب قبل هم از ما خواستند كه براي ميزگردي يك نماينده معرفي كنيم كه خانم كولايي معرفي شد اما يك ساعت قبل ازپخش برنامه در تماسي عنوان كردند كه نياييد زيرا نمايندگان ساير كانديداها حاضر به گفت و گو با يك زن نمي‌شوند.

وي ادامه داد: صدا و سيما موظف است فرصت برابر به تمامي كانديداها بدهد چگونه است كه به‌خاطر حرف آنها فرصت را از يك كانديدا مي‌گيرند واز سويي جاي اين سووال هست كه چطور اين كانديداها وقتي حاضر نيستند با يك زن گفت و گو كنند ،مدعي مي‌شوند كه مي‌خواهند از زنان در كابينه خود استفاده كنند.

عضو شوراي مركزي سازمان مجاهدين انقلاب اسلامي افزود: البته طي امروز و ديروز ، دو، سه كانديدا اين مطلب را تكذيب كردند و در واقع ظاهرا صدا و سيما خود بطور مستقيم چنين اقدامي كرده است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

آرمين با تاكيد بر ميزگرد اقتصادي كه قرار بود از سوي صدا و سيما براي كانديداهاي مختلف برگزار شود گفت : ما صفايي فراهاني را معرفي كرديم كه بعد از چند روز چون وي در سفر بود اعلام كرديم فرد ديگري را مي‌فرستيم يا براي برنامه‌اي سياسي تاج زاده را معرفي كرديم كه هيچ يك را نپذيرفتند.

نماينده مردم تهران در مجلس ششم گفت: ما از اين بي‌عدالتي ضرر نمي‌كنيم چنانكه زماني كه شوراي نگهبان هم معين را رد صلاحيت كرد ما ضرر نكرديم و او به مردم بيشتر شناسانده شد.

خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005