Click for Amazing Phone Card








یکشنبه 8 خرداد 1384

نتايج دومين نظرسنجي در بين طلاب حوزه علميه‌ اعلام شد، رسا

رسا ـ براساس نتايج دومين نظرسنجي هفته‌نامه «پرتو سخن» كه در تاريخ 4 خرداد 84 در بين طلاب حوزه علميه قم انجام شد، احمدي‌نژاد، هاشمي و لاريجاني به ترتيب در جايگاه يكم تا سوم قرار دارند.

به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني رسا، هفته نامه پرتو سخن، وابسته به مؤسسه آموزشي پژوهشي امام خميني ـ‌ ره ـ قم دومين نظرسنجي خود را درباره انتخابات رياست جمهوري آينده، چهارم خرداد 84 در ده مركز و مدرسه علميه اين شهر انجام داد. در اين نظرسنجي از ميان 655 نفر كه مورد پرسش قرار گرفته‌اند به ترتيب 04/34 به احمدي نژاد، 07/21 به هاشمي رفسنجاني،‌ 09/8 به لاريجاني، 37/1 درصد به قاليباف راي دادند و ساير نامزدها نيز از آراي پايين‌تري برخوردار بودند.
طبق اين گزارش گزينه دوم حوزويان نيز به ترتيب احمدي نژاد با 54/19 درصد، هاشمي رفسنجاني با 82/12 درصد و‌ لاريجاني با 06/12 درصد بودند.
طلاب حوزه علميه قم در پاسخ به اين پرسش كه به كدام يك از نامزدها به طور قطع راي نخواهيد داد، اين افراد را انتخاب كردند: معين 86/57 درصد، كروبي 38/30 درصد و هاشمي 42/15 درصد.
نكته جالب توجه اينكه از بين 655 نفر شركت كننده در اين نظرسنجي 98 نفر از دانش پژوهان مؤسسه آموزشي پژوهشي امام خميني ـ‌ ره ـ و سايرين از مدارس ده گانه قم به ويژه فيضيه و دارالشفا بوده‌اند. اين در حالي است كه فعاليت تبليغاتي رياست جمهوري در قم از هفته گذشته آغاز شده است و هاشمي رفسنجاني از ماه گذشته با دعوت از طلاب و روحانيون در جلسه‌اي در حسينيه جماران با آنان ملاقات كرده است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در اين نظرسنجي 121 نفر يعني 47/18 درصد تا كنون نامزد مورد نظر خود را انتخاب نكرده‌اند. همچنين بخشي از شركت‌كنندگان با تأكيد بر اينكه نظر آنها به نظر بزرگان حوزه و جامعه مدرسين وابسته است، نامزد مورد نظر خود را اعلام كرده‌اند.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/23445

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'نتايج دومين نظرسنجي در بين طلاب حوزه علميه‌ اعلام شد، رسا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005