Click for Amazing Phone Card








شنبه 10 اردیبهشت 1384

نظرسنجي وزارت اطلاعات: مشارکت 26 درصدي در انتخابات، امضا محفوظ

از مجموعه نظر سنجی های انجام شده در پشت پرده حکومت اسلامی چنين بر می آيد که اگر امروز انتخابات انجام شود بالا ترين رقم شرکت کننده در آن از مرز 26 در صد نخواهد گذشت!

بنا به چند خبر رسيده در عرض سه ماه گذشته بيشتر از شش نظر سنجی (یعنی هر پانزده روز يک نظرسنجی) در سطح تهران، اصفهان، شيراز، يزد، کرمان، تبريز، مشهد، رشت انجام شده است. اين نظر سنجی ها که توسط چهار موسسه انجام گرفته هم در اين شهر ها بوده و هم در روستاها. آنچه که در سند «فوق سری» بدست آمده، مشاهده شده روستا ها را به چهار بخش روستاهای شمال کشور، روستاهای جنوب کشور، و روستاهای شرق کشور و روستاهای غرب کشور تقسيم کرده اند. يک نظر سنجی زير نظر رهبری ست که مقر و دفتر آن در بيت رهبر ست. ديگری زير نظر شخص هاشمی رفسنجانی ست. دو موسسه نظر سنجی ديگر نيز هست که زير نظر دولت می باشد. يکی تحت امر جهاد دانشگاهی ست با نام «موسسه نظر سنجی جهاد دانشگاهی» و ديگری «موسسه نظر سنجی خرد» مربوط به وزارت اطلاعات است.

آنچه که ما به طور موثق بدست آورده ايم آمار و ارقام مشارکت مردم است در انتخابات خرداد که از اين دو موسسه می باشد اولی «موسسه نظر سنجی خرد» است که چنان که گفته شد زير نظر وزارت اطلاعات جمع آوری نظر سنجی آماری و فکری می کند و از هشت شهر کشور است: تهران، اصفهان، شيراز، يزد، کرمان، تبريز، مشهد، رشت.
ديگری «موسسه نظر سنجی جهاد دانشگاهی» ست که در سند بدست آمده تنها از نظر سنجی شش شهر يعنی تهران، اصفهان، يزد، تبريز، مشهد، و رشت نام برده است.
در اين سند آمده است که نظر سنجيهای مختلف و سند حاضر حاکی از آن است که اگر اقدام عاجلی صورت نگيرد در تمامی سطح ايران بالا ترين رقم شرکت مردم در انتخابات از مرز 26 در صد تجاوز نمی کند. تمامی ارقام بدست آمده از سوی موسسه نظر سنجی «خرد» که زير نظر وزارت اطلاعات است رقمی ضعيفتر از رقم موسسه جهاد دانشگاهی ست.

بنا بر اين نظر سنجيهای انجام شده:

تهران: يکی 20 مميز 7 در صد و دومی 23 مميز 13 در صد،
اصفهان: يکی 21 مميز 73 درصد و دومی 23 مميز 02 درصد،
يزد: اولی 28 مميز 62 درصد و دومی 30 مميز 17 درصد،
تبريز: اولی 19 مميز 62 درصد و دومی 21 مميز 75 درصد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

مشهد: اولی 24 مميز 16 در صد و دومی 26 مميز 23 درصد،
رشت: اولی 19 مميز 9 در صد و دومی 21 مميز 10 در صد،
کرمان تنها يک نظر سنجی دارد و آن 21 مميز 23 در صد
شيراز نيز تنها با يک نظر سنجی 19 مميز 17 در صد است.

آنچه در زير می خوانيد نيز نظر سنجی از روستا هاست:

روستاهای شمالی : اولی 23 مميز 16 در صد و دومی 24 مميز 80 درصد،
روستاهای جنوبی : اولی 27 مميز 11 در صد و دومی 28 مميز 20 درصد،
روستاهای شرقی: اولی 25 مميز 15 در صد و دومی 27 مميز 12 درصد،
روستاهای غربی : اولی 26 مميز 10 درصد و دومی 28 مميز 10 اعلام شده است.

در پايان اين اطلاعيه که «فوق سری» اعلام شده ميانگين رای دهندگان دقيقا 24 مميز 10 درصد نوشته شده است. فرستنده اين مطلب نيازی به توضيح بيشتر نمی بيند.

با تشکر
امضاء محفوظ

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/21796

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'نظرسنجي وزارت اطلاعات: مشارکت 26 درصدي در انتخابات، امضا محفوظ' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005