Click for Amazing Phone Card








پنجشنبه 22 اردیبهشت 1384

سوالی از رئیس جمهور درباره انتخابات، کاوه کیانی

خدمت رئیس جمهوری ایران محمد خاتمی

با سلام

به عنوان یک ایرانی که در دو دوره به شما راًی داده ام (هر چند که گاهی احساس ندامت دارم) به خود حق می دهم که سوالی از شما داشته باشم و از شما انتظار دارم که جواب آن را روشن و شفاف به من بدهید. این تنها چیزی است که در مقابل دو راًی خود از شما می خواهم.

قبل از طرح سوالم باید زمینه ایجاد آن سوال را مطرح کنم.

به فرض محال این که در انتخابات آینده ریاست جمهوری فقط راًی دهندگان ثابت شرکت کنند (که خوب می دانید تعداد آن ها به سختی ممکن است به ده میلیون نفر برسند) و یکی از وظایف شما برگزاری یک انتخابات سالم و جلو گیری از هر گونه تقلب و حفظ و حراست از آرا مردم است و باید گزارش راًی گیری و تعداد آرا به مردم داده شود با فرضیات زیر

1- خود شما شخصاً به این نتیجه برسید که گزارش این تعداد آرا عدم مشروعیت نظام را می رساند و امکان از هم پاشی جمهوری اسلامی را فراهم می سازد.

2- حکم حکومتی از طرف رهبر نظام به شما ابلاغ شود که گزارش این راًی گیری به ضرر نظام است و باید از انتشار صحیح آن خودداری کنید. حال سوالم را مطرح می کنم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

با در نظر گرفتن مفروضات بالا آیا شما به شرافت تان و به خدایی که می پرستید قسم می خورید که گزارش درست انتخابات را بدهید و هیچیک از مفروضات بالا باعث نمی شود که به هر نحوی و به هر بهانه ای از گفتن حقیقت درباره تعداد آرا طفره رفته و خدای ناکرده کتمان حقیقت کنید.

با تشکر منتظر جواب جنابعالی می مانم.

کاوه کیانی (یک ایران)

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/22479

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'سوالی از رئیس جمهور درباره انتخابات، کاوه کیانی' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005