Click for Amazing Phone Card








دوشنبه 2 خرداد 1384

اطلاعيه رييس جمهور در خصوص برگزاري انتخابات سالم، ايسنا

* تدبير بجاي رهبري از اشتباهي كه مي‌توانست منشاء خسارت كشور و نظام شود جلوگيري شد

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي


حجت‌الاسلام‌و‌المسلمين سيد محمد خاتمي، رييس جمهوري شامگاه امروز در اطلاعيه‌اي با تاكيد بر برگزاري ا‌نتخابات سالم، نقش و وظيفه دولت را در اين خصوص بسيار مهم و اساسي خواند.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، متن كامل اطلاعيه رييس جمهور بدين شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحيم

انتخابات سالم، قانونمند و با مشاركت حداكثري شهروندان ايران عزيز كه از مظاهر والاي مردم‌سالاري ديني است امري است كه در اين موقعيت حساس در ارتقاي جايگاه نظام و كشور و استواري پايه‌هاي امنيت و تامين پيشرفت آن اثري بي‌بديل دارد. اصرار رهبر بزرگوار و همه خيرخواهان به اولويت ميزان مشاركت بر همه امور ديگر نشانه اهميت برگزاري پرشور انتخابات است و باعث خوشوقتي است كه با تدبير بجاي رهبري از اشتباهي كه مي‌توانست منشاء خسارت كشور و نظام شود جلوگيري شد. با اين اميد كه با مشاركت افزون‌تر مردم بزرگوار از اين موقعيت به نفع اعتلاي آزادي، پيشرفت و استحكام بيشتر حاكميت ملت بر سرنوشت خود و نزديك‌تر شدن به تحقق آرمان‌هاي والاي انقلاب و مردم شريف استفاده شود.

دولت در برگزاري سالم انتخابات نقش و وظيفه بسيار مهمي دارد و تحت هيچ شرايطي نبايد و نمي‌تواند از آن صرف نظر كند.

براي اطمينان بيشتر به برگزاري سالم انتخابات لازم است:

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

1ـ وزير محترم كشور به عنوان مسوول اجراي انتخابات تمامي ظرفيت‌ها و توانايي‌هاي صف و ستاد وزارت، استانداري‌ها و فرمانداري‌ها را با سازوكارهاي قانوني و اختيارات برگرفته از قوانين موضوعه كشور به كار گيرند تا اطمينان كامل نسبت به سلامت انتخابات از مرحله تبليغات تا شمارش آرا و اعلام نتايج حاصل شود.

2ـ وزير محترم اطلاعات، وزارت كشور و ستاد انتخابات را در اين مهم ياري رسانده و در شناسايي متخلفان و به منظور برخورد با قانون‌شكنان از همه ظرفيت‌هاي قانوني خود بهره گيرند.

3ـ رييسان و مسوولان همه‌ي دستگاه‌ها، ارگان‌ها و نهادهاي عمومي كشور مراقبت به عمل آورند تا از هر گونه سوء استفاده نامزدها و هواداران آنان از امكانات عمومي جلوگيري شده و متخلفان و خاطيان را بدون اغماض تحت پيگرد قانوني قرار دهند.

4ـ نيروهاي انتظامي و نظامي شامل سپاه پاسداران، ارتش جمهوري اسلامي و بسيج عزيز طبق قانون از هر گونه اقدامي كه شائبه دخالت در مراحل مختلف انتخابات داشته باشد به هر شكل و عنوان اجتناب نمايند و فرماندهان محترم و مسوولان حفاظت اطلاعات نيروهاي مسلح به كمك ستاد انتخابات و مسوولان بازرسي انتخابات عناصر خاطي احتمالي را به مراجع قضايي و قانوني معرفي نمايند.

5ـ از رياست محترم قوه قضاييه درخواست مي‌كنم تا با معرفي نماينده‌اي ويژه و تشكيل كميته‌اي مركب از اين نماينده محترم و وزيران محترم كشور و اطلاعات در اطمينان بخشي به مردم شريف براي اجراي مقررات و برگزاري انتخابات سالم تشريك مساعي فرمايند.»

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/23085

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'اطلاعيه رييس جمهور در خصوص برگزاري انتخابات سالم، ايسنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005