Click for Amazing Phone Card








پنجشنبه 15 اردیبهشت 1384

شكوري‌راد: رد صلاحيت معين هيچ گونه مزايايي براي انتخابات ندارد، ايرنا

ايلام ، خبرگزاري جمهوري اسلامي ‪۸۴/۰۲/۱۵‬
داخلي. سياسي. انتخابات‪. ۸۴‬
شكوري راد روز پنجشنبه در نشست اعضاي ستاد دكتر معين استان ايلام گفت : رد صلاحيت معين هيچگونه مزايايي براي انتخابات ، دولت وبرنامه‌ها نحواهد داشت.

رييس ستاد انتخابات دكتر"مصطفي معين" افزود: در حال حاضر دكتر معين يكي از نامزدهاي مطرح و سرشناس انتخابات رياست جمهوري است.

او اظهار داشت: امروز حاميان معين با استفاده از تجربه‌هاي هشت ساله اصلاحات مي‌دانند كه چه مي‌خواهند و چه نمي‌خواهند.

وي افزود: ورود در عرصه انتخابات نهم با نامزدي معين تاكنون مثبت بوده و حاميان اصلاحات بيشتر از هميشه به شركت در انتخابات اميدوار شده‌اند.

شكوري‌راد گفت: در اين شرايط رقباي اصلاحات كه از سال گذشته خود را بر كرسي رياست جمهوري تكيه زده مي‌ديدند امروز با دعوا و چالش و مناظره براي نامزد واحد هستند.

وي با بيان اينكه ما در شرايط وصل و آنان در شرايط بيم و فراق قرار دارند، افزود: نامزدي دكتر معين آغاز دوره‌اي جديد از روند جبهه اصلاحات است.

عضو شوراي مركزي مشاركت ايران اسلامي تاكيد كرد: ما دوره جديدي را آغاز كرده‌ايم و در شرايط روحي كسي نيستيم كه دوره‌اش به سر آمده، شرايط بيش از آنچه كه برنامه‌ريزي شده بود رو به بهبود است.

وي خاطرنشان كرد: شكوفايي شخصيتي معين در چند ماه اخير بيش از پيش بوده و در چنين فضايي مواضع، گفته‌ها، روحيه كار جمعي ايشان فوق‌العاده است و با اميدواري جلوتر از همه حركت مي‌كند.

اين نماينده دور ششم مجلس شوراي اسلامي افزود: روحيه كاري و حركت رو به جلوي معين و حاميانش اميدهاي اصلاح طلبان را چند برابر كرده است.

وي افزود: در شرايط سال گذشته انتخابات مجلس هفتم بدتر از همه، برخي از اصلاح‌طلبان با مواضع و مخالفتشان در درون جبهه نوعي خودزني كردند كه موجب تخريب روحيه خودشان شد.

شكوري گفت: اكنون شرايط ويژه‌اي به دست آمده و دكتر معين به عنوان نامزد انتخاباتي اصلاح‌طلبان يكي از پر و پا قرص‌ترين نامزدهاي انتخابات نهم است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

اين فعال سياسي خاطرنشان كرد: اگر چه نقطه شروع براي ايجاد اين سكوي محكم در انتخابات به سختي و كندي به دست آمد اما حركت به پرش بلندي مي‌انجامد و متعلق به همه است.

وي افزود: ديگر دوره كاريزمايي سپري شده و يك حركت و اراده جمعي پايدار با چارچوبهاي مشخص، با حساب و كتاب، شناخت دقيق و شرط حمايت حكفرما شده است.

او اضافه كرد: آقاي معين به دنبال كار جمعي است و براي اين مهم ساز و كارهاي مناسبي انديشيده كه كارآمدترين و شايسته‌ترين افراد از متن را در راس قرار دهد.

وي گفت: بر اين اساس شعار شهروند قدرتمند از محوري‌ترين مباحث مطرح شده دكتر معين براي توانمندسازي شهروندان است كه انتظار اين شهروند قدرتمند از رييس جمهور تجلي اجراي برنامه و پاسخگويي است.

شكوري راد همچنين "اصلاحات، گامي به پيش" و "ايران براي همه ايرانيان" را از ديگر محورها و شعارهاي دكتر معين ذكر كرد كه بايد محقق شوند.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/22109

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'شكوري‌راد: رد صلاحيت معين هيچ گونه مزايايي براي انتخابات ندارد، ايرنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005