Click for Amazing Phone Card








شنبه 3 اردیبهشت 1384

شكوري راد: طبق بررسي‌هاي به‌ عمل ‌آمده انتخابات به مرحله دوم كشيده مي‌شود، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - اراك
سرويس: سياسي


علي شكوري راد گفت: انتخابات رياست‌جمهوري طبق بررسي‌هاي به‌عمل‌آمده به مرحله دوم كشيده مي‌شود و رقابت اصلي بين دكتر معين و آقاي هاشمي است، اصلاح‌طلبان نيز در مرحله دوم، يكپارچه خواهند شد.


به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) رييس ستاد انتخاباتي معين، جمعه‌شب در جمع حاميان معين در اراك، افزود: ما بايد در انگاره‌هايمان نسبت به دين بازنگري كنيم، اگر شعار ايران براي همه ايرانيان سر مي‌دهيم و معنويت را در مسلمان و ايراني‌بودن جست‌وجو مي‌كنيم، بايد وجوه آن را بررسي كنيم تا شمول آن حفظ شود.


وي گفت: مشاركت حداكثري فرصت‌هاي بسياري را براي مردم و كشور فراهم مي‌كند و اگر انتخابات بدون حضور آنان برگزار شود، ديگران به جاي آنان تصميم مي‌گيرند و مردم و نسل آينده تبعات و ضرر آن را خواهند ديد.


رييس ستاد انتخاباتي معين با اشاره به اينكه، كساني در ايران از منافع ملي دم مي‌زنند، ولي مانع از نقش‌آفريني كشور، در عرصه‌هاي بين‌المللي مي‌شوند، گفت: در برخي موارد درست رفتار نشده و باعث شده سوژه كشورهاي ديگر عليه خودمان شويم اما انتخابات حداكثري مي‌تواند جايگاه ما را در عرصه بين‌المللي تثبيت كند.


وي با اشاره به اينكه اختلافات داخلي نبايد مانع استفاده از فرصت‌ها شود،‌ تصريح كرد: دولت آينده فرصت زيادي در دست دارد تا سرنوشت كشور را رقم بزند. ما بايد با چنگ و دندان از موقعيت خود دفاع كنيم و تأثيرگذار باشيم.


شكوري‌راد گفت: نبايد به علت بسياري از سرخوردگي‌ها، تصميم عجولانه بگيريم.


وي در ادامه با اشاره به عملكرد دولت خاتمي، گفت: آنچه مي‌توانستيم انجام داده‌ايم و راه طي‌شده مناسب بوده است.


اين فعال سياسي تأكيد كرد: هيچ راه تضمين‌شده‌اي جز اصلاحات، پيش پاي ملت ما نيست.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

شكوري‌راد، در ادامه تمايز عمده معين را با ديگر كانديداها در كار جمعي وي دانست كه در قالب احزاب نمودار شده و تاكيد كرد: هركس حزب را نفي كند دروغ مي‌گويد و هركس از انتخابات دم مي‌زند و احزاب را قبول ندارد نيز دروغ مي‌گويد.


نماينده سابق مجلس، افت بزرگ امروز ايران را دروغ و ريا عنوان كرد و گفت: هم ادعاهاي دروغ مطرح مي‌كنند و هم جانب مردم را مي‌گيرند، در حالي كه در دل هيچ اعتقادي به مردم ندارند و مردم را به عنوان يك ابزار تبليغاتي به كار مي‌گيرند.


وي تأكيد كرد: عدم حضور در انتخابات يعني 22 درصد از مردم براي 80 درصد از مردمي كه در انتخابات شركت نكرده‌اند، تصميم بگيرند.


شكوري راد، رد صلاحيت معين را به معناي رد صلاحيت كل انتخابات دانست و تأكيد كرد: موضوع رد صلاحيت دكتر معين از مدتها پيش منتفي شده است.


وي در پايان يادآور شد: برنامه عملياتي دكتر معين به زودي منتشر مي‌شود.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/21501

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'شكوري راد: طبق بررسي‌هاي به‌ عمل ‌آمده انتخابات به مرحله دوم كشيده مي‌شود، ايسنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005