Click for Amazing Phone Card








یکشنبه 11 اردیبهشت 1384

بادامچيان: اگر هاشمي‌‏رفسنجاني به صحنه بيايد، شوراي هماهنگي حضور ايشان را بررسي مي‌‏كند، ايلنا

نامزدهاي اصول‌‏گرا آنچه را مي‌‏گويند مطابق با مصلحت خودشان است

تهران- خبرگزاري كار ايران

عضو شوراي مركزي حزب موتلفه اسلامي، گفت: كانديداها طوري رفتار كنند كه هركس رييس‌‏جمهوري شد، بتواند از مابقي كانديداها در دولت تمام مردمي استفاده كند.

اسدالله بادامچيان در گفت‌‏وگو با خبرنگار "ايلنا"، گفت: انتظار من از همه كانديداها اين است كه به اجماع و وحدت نظر برسند و در اولين گامي كه مي‌‏خواهند بردارند، همبستگي ملي را در بين خود ايجاد نمايند.
وي افزود: كانديداها فارغ از سليقه‌‏هاي مختلفي كه دارند، رقابت اخلاقي همراه با ادب ايراني را رعايت و طوري رفتار كنند كه هر كس رييس‌‏جمهوري شد، از همه نيروها در يك همبستگي ملي استفاده كند تا در دوره بعد، دولت تمام مردمي داشته باشيم.
بادامچيان اظهار داشت: يكي از مباني اصول‌‏گرايي اين است كه بتوانيم دولت تمام مردمي داشته باشيم و همه بتوانيم از حالت‌‏هاي جناح‌‏بندي گوناگون بيرون بياييم و هماهنگي كامل در كشور به وجود آيد.
وي در پاسخ به اين سوال كه آيا به كانديداهاي اصول‌‏گرايان براي رسيدن به اجماع، پستي در كابينه پيشنهاد شده است؟ گفت: ما كلي مي‌‏‏گوييم، كانديداها بايد خودشان از اين مساله استقبال كنند.
عضو شوراي مركزي حزب موتلفه اسلامي، گفت: بحث هايي كه در جناح اصول‌‏گرا وجود دارد، به معناي تفرقه و اختلاف نيست. نامزدهاي مختلف در صحنه حضور مي‌‏يابند و اين فضاي آزاد خوب است. به اعتقاد من اين دوره به علت تنوع نامزدها، بهتر از دوره‌‏هاي ديگر است.
وي در پاسخ به اين سوال كه بعضي از افراد معتقدند شوراي هماهنگي در انتخاب كانديداي نهايي براساس اصول‌‏گرايي عمل نكرده است، اظهار داشت: نامزدها آنچه مطابق با مصلحت خودشان است را مي‌‏گويند. اين كه شوراي هماهنگي چه كرده، بايد از اعضاي مسوول آن پرسيد، اما در شوراي هماهنگي، آزادي كامل وجود داشت و هركس افكار و نظرات خود را مطرح ‌‏كرده است.
بادامچيان تصريح كرد: نامزدي مي‌‏گويد شوراي هماهنگي از ما مي‌‏خواهد در تقابل با هاشمي باشيم و نامزد ديگر معتقد است؛ شوراي هماهنگي از اول مي‌‏خواست كه هاشمي كانديداي نهايي باشد. هريك از نامزدها نظر خاص خود را مي‌‏دهند؛ ما مانع اظهارنظر افراد نمي‌‏شويم و اين اظهارنظرها را اختلاف و درگيري نمي‌‏دانيم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي افزود: آزادي به معناي اين است كه هركس حرف خود را بزند، هرچند اين آزادي هزينه دارد، اما هزينه اين آزادي دادن، به نفع نظام و كشور است، تا اين كه بگوييم هيچ كس حرف نزند تا هزينه ندهيم و همه ساكت باشند كه اينها هزينه‌‏اش بيشتر است.
بادامچيان ادامه داد: اين هزينه را بايد بپذيريم تا حرف‌‏ها زده شود، ولي در آخر همه به همبستگي برسيم.
وي در پاسخ به اين سوال كه آيا احتمال تغيير كانديداي نهايي شوراي هماهنگي وجود دارد، گفت: من سخنگوي شورا نيستم، از خود آنها بپرسيد.
قايم مقام دبيركل حزب موتلفه اسلامي بيان كرد: هر كس كه نامزد شده است، فكر مي‌‏كند مقبوليت تام دارد و هر گروهي كه كانديداي خود را معرفي مي‌‏كند، همين احتمال را مي‌‏دهد كه كانديدايش از مقبوليت بيشتري برخوردار است و سعي مي‌‏كنند درصد مقبوليت را كانديداي خود را بالا برد.
وي در خصوص احتمال معرفي هاشمي توسط شوراي هماهنگي، اظهار داشت: هاشمي رفسنجاني گفته است؛ "اگر ضرورت باشد، به صحنه مي‌‏آيم"، اگر ايشان اين احساس ضرورت را بكنند، شوراي هماهنگي و همه گروه‌‏ها احساس ضرورت هاشمي را حتماً بررسي خواهند كرد و اگر ضرورت را احساس كردند، روي وي اجماع مي‌‏كنند و در غير اين صورت هر كدام نظر خود را خدمت هاشمي و ديگران خواهند گفت.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/21843

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'بادامچيان: اگر هاشمي‌‏رفسنجاني به صحنه بيايد، شوراي هماهنگي حضور ايشان را بررسي مي‌‏كند، ايلنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005