Click for Amazing Phone Card








سه شنبه 3 خرداد 1384

شوراي نگهبان صلاحيت مصطفي معين و محسن مهرعليزاده را اعلام کرد، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

شوراي نگهبان در پاسخ به نامه مقام معظم رهبري مبني بر تجديدنظر در احراز صلاحيت مصطفي معين و محسن مهرعليزاده، صلاحيت اين دو كانديداي رياست‌‏جمهوري را تاييد كرد.

به گزارش "ايلنا"، متن كامل نامه شوراي نگهبان به اين شرح است:
با سلام وتحيت
از اظهار لطف و عنايت حضرت‌‏عالي در تاييد عملكرد اين شورا در خصوص بررسي و احراز صلاحيت داوطلبان رياست‌‏جمهوري با رعايت موازين قانوني تشكر مي‌‏گردد.
شوراي نگهبان، ضمن تقيد به ضوابط و قوانين و مقررات، معتقد و پايبند به اصل مترقي، شرعي و قانوني ولايت فقيه بوده و در امر انتخابات نيز اين سيرت و سنت را مراعات كرده است.
در اين دوره هم براساس ضوابط قانوني با بحث‌‏هاي مفصل و مراجعه به سوابق، اسناد، مدارك و انجام كارشناسي‌‏هاي لازم به همين منوال عمل و نتيجه اعلام گرديد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

پس از وصول نامه جنابعالي، جلسه فوق‌‏العاده شوراي نگهبان جهت تجديدنظر تشكيل گرديد و از آنجا كه حضرت‌‏عالي مطلوب را آن دانسته‌‏ايد كه همه افراد كشور از صاحبان سلايق گوناگون سياسي فرصت و مجال حضور در آزمايش بزرگ انتخابات را بيابند، در امتثال نظر ولايتي آن مقام شريف، صلاحيت آقايان مصطفي معين و محسن مهرعليزاده اعلام مي‌‏گردد.
اميداست خداوند وجود مبارك حضرت‌‏عالي را مستدام و ما را در انجام وظايف قانوني و شرعي خويش موفق بدارد.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/23121

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'شوراي نگهبان صلاحيت مصطفي معين و محسن مهرعليزاده را اعلام کرد، ايلنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005