Click for Amazing Phone Card








یکشنبه 1 خرداد 1384

جنتي: شوراي نگهبان با دقت نامزدهاي انتخاباتي را شناسايي مي‌كند، ايرنا

تهران، خبرگزاري جمهوري اسلامي ‪۸۴/۰۳/۰۱‬
فرهنگي. همايش. تبليغات. جنتي
آيت‌الله"احمد جنتي" دبير شوراي نگهبان گفت: شوراي نگهبان با دقت نظر و بررسي در مورد شناسايي كانديداهاي رياست جمهوري به تفحص مي‌پردازد.

وي درهمايش سراسري مسوولان شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي و ستادهاي تابعه سراسر كشورابراز اميدواري كرد كه در نهمين دوره انتخابات رياست جمهوري شاهد انتخاب سالم و به دور از تنش باشيم.

به گزارش روز يكشنبه شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي،آيت‌الله جنتي به دقت‌نظر راي‌دهندگان در گزينش رئيس جمهور آينده اشاهر كرد و ادامه داد: كانديداها ضمن حفظ ارزش‌هاي متعالي اسلام از شايعه‌سازي، مطرح كردن مسائل بي‌اساس، كذب و مسائل تفرقه‌انگيز و تحريك‌آميز خودداري كنند.

نماينده ولي‌فقيه و دبير شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي، رفع مشكلات سه قوه براي چاره‌انديشي مشكلات موجوداساسي دانست و افزود: مسوولان بايد مسولانه و بادرايت و تدبير چاره‌انديشي كنند البته نقش مهم و كارساز قوه مجريه را در اين زمينه نمي‌توان انكار كرد و اين مديريت بايد مثل تدبير رهبري و در راستاي همان افكار و اعمال باشد.

وي توضيح داد: رئيس جمهور آينده ضمن داشتن تقوا ،آگاهي كامل،بينش سياسي و تفكر اقتصادي بايد از عهده مشكلات جوانان، فقر و بيكاري برآيد.

دبير شوراي نگهبان يادآورشد: انقلاب اسلامي همواره از سوي دشمنان و مستكبران جهان مورد تهديد واقع شده و در راس آنها آمريكاي مستبد، انقلاب اسلامي را سد راه خود دانسته و احساس خطر مي‌كند .

آيت‌الله جنتي تصريح كرد: مجموعه انقلاب با سرمايه‌هاي فراوان كه در راس آنها فرهنگ غني‌اسلامي و تشييع‌است ، همواره در برابراين‌گونه تهديدات ايستادگي كرده است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي افزود: تشييع در ايران به صورت يك نظام درآمده و كشور ما با محوريت فرهنگ شيعه فعاليت مي‌كند كه امام بزرگوار هم حاصل همين فرهنگ است .

دبير شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي از جوانان به عنوان سرمايه‌هاي ملي نام برد و افزود: حال كه كشورمان ازسرمايه‌هاي مادي و معنوي كلان برخوردار است، بايد راهكارها و برنامه‌ريزي‌هاي مطلوبي در جهت آبادي ،رفاه و احساس رضايت براي مردم ايجاد شود .

وي در عين حال ادامه داد: اگر آن حركت خود جوش اوايل انقلاب و مردم آن سال كه تمام هم و غمشان امام و اسلام بود به همان قوت كه توانست دشمنان را در صحنه جنگ به زانو در آورد ادامه داشت، وضع امروز كشور هم در زمينه فرهنگي و هم در زمينه اقتصادي خيلي بهتر از اين بود.

آيت‌الله جنتي، رهبرانقلاب اسلامي را سرمايه عظيم كشور دانست و گفت: ايشان در همه عرصه‌هاي ديني و مديريتي شناخت كامل داشته و باتلاش و آگاهي كامل مثل پدري دلسوز براي تمامي فرزندانش در كنار اين مردم هستند.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/23000

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'جنتي: شوراي نگهبان با دقت نامزدهاي انتخاباتي را شناسايي مي‌كند، ايرنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005