Click for Amazing Phone Card








یکشنبه 28 فروردین 1384

رضايي: مسائل مملكت را ديگر نمي‌توان با سخنراني و مديريت گفتمان حل كرد، ايرنا

شيراز ، خبرگزاري جمهوري اسلامي ‪۸۴/۱/۲۸‬
داخلي. سياسي. انتخابات ‪. ۸۴‬
كانديداي احتمالي نهمين دوره انتخابات رياست جمهوري گفت:طي ‪۱۵‬سال گذشته بسياري از مسائل و مشكلات كشور با سخنراني و رهنمود حل شده است اما ديگر نمي توان اين مسايل را با مديريت گفتمان و سخنراني حل كرد.

محسن رضايي عصر يكشنبه در جمع خبرنگاران درشيراز افزود: كشور در برهه‌اي قرار دارد كه براي حل مسائل اقتصادي، سياسي،داخلي وفرهنگي نيازمند مديريت عملياتي است.

وي اظهارداشت: مديريت گفتمان ديگر نمي‌تواند سدهاي بزرگي را كه‌در مسائل اجرايي كشور وجود داد از راه بردارد و به حل آن بپردازد.

كانديداي احتمالي نهمين دوره انتخابات رياست جمهوري بااشاره به احتمال حضور هاشمي رفسنجاني درانتخابات رياست جمهوري گفت:ايشان براي انقلاب زحمات زيادي كشيده است و خدمات شايسته‌اي داشته و حضورشان در عرصه انتخابات تنور انتخابات را گرم تر مي‌كند، اما آمدن يا نيامدن آقاي هاشمي، بر حضور من در انتخابات تاثير ندارد.

وي درباره موضع‌گيري هاي سياسي درقبال مساله آمريكا گفت:مايلم كه سياست خارجي كشور را به طور كلي عوض كنم،با كساني كه ايران را به عنوان يك كشور مستقل و پيشرفته در منطقه بپذيرند و تحمل كنند، همكاري مي‌كنم و در مسائل حياتي و منافع ملي كوتاه نمي‌آيم.

رضايي در زمينه عملكرد دولت گفت: دولت خاتمي در چهارسال اول دولت موفقي بود و فضاي سياسي كشور را ازحالت خمودي بيرون آورد وشجاعت نقد را به مردم داد اما در چهار سال دوم سير نزولي طي كرد و بسياري از وعده‌هاي دولت تحقق نيافت.

وي افزود: كساني كه اكنون وارد عرصه انتخابات شده‌اند همگي افراد دلسوز و شايسته‌هستند از اين رو من رقابت دراين دوره از انتخابات را رقابت سياسي نمي دانم بلكه آن را نوعي رقابت كارشناسي و مديريتي مي‌دانم.

وي افزود:البته شيوه فعلي تبليغات كانديداها را نمي‌پسندم بهتراست نوعي مناظره‌كارشناسي بين كانديداها صورت گيرد و مسايل داخلي ، امنيت ، اقتصاد، سياست و فرهنگ نقد شود تا برتري‌هاي هر شخص معلوم گردد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

كانديداي احتمالي نهمين دوره انتخابات رياست جمهوري اضافه كرد: مهمترين برنامه من در آينده ايجاد آرامش و ثبات است لازمه وجود آرامش تنها داشتن اقتدارنيست بلكه بايد برخي نارضايتي‌ها در بين مردم از بين برود، بيكاري، فقر و بي‌عدالتي مسائلي است كه مي‌تواند نارضايتي ايجاد كند.

وي افزود: كساني كه قبلا تجربه حضور در عرصه فعاليت‌هاي نظامي داشته اند اگربه‌مديريت كلان اجرايي كشور برسند بهتر كشور را اداره مي‌كنند اين افراد مي توانندهم امنيت را حفظ كنند و هم دولت و كشور را اداره كنند،مي توانند از جريان‌هايي همانند قتل‌هاي زنجيره‌اي يا واقعه ‪ ۱۸‬تير جلوگيري يا آن را مهار كنند.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/21184

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'رضايي: مسائل مملكت را ديگر نمي‌توان با سخنراني و مديريت گفتمان حل كرد، ايرنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005