Click for Amazing Phone Card








یکشنبه 1 خرداد 1384

محسن رضايي از ائتلاف چهار نفره شوراي هماهنگي خارج شد، ايلنا

دبيركل حزب ايثارگران انقلاب اسلامي:
"رضايي" مكانيسم انتخاب كانديداي نهايي اصول‌‏گرايان را ناعادلانه مي‌‏داند
"رضايي" به عنوان كانديداي مستقل در انتخابات حضور مي‌‏يابد

تهران- خبرگزاري كار ايران

محسن رضايي؛ كانديداي نهمين دوره انتخابات رياست جمهوري، كناره‌‏گيري از مجموعه ائتلاف چهار نفره اصول‌‏گرايان را به طور رسمي اعلام كرد.

سيد جمشيد اوشال؛ دبيركل حزب ايثارگران انقلاب اسلامي در گفت‌‏وگو با خبرنگار "ايلنا"، با اعلام اين خبر تصريح كرد: بعداز ظهر امروز، تعدادي از مهندسان ايثارگر ديداري با محسن رضايي داشتند كه وي در اين ديدار، صراحتاً اعلام كرده از ائتلاف چهار نفره اصول‌‏گرايان خارج شده و از اين پس به عنوان كانديداي مستقل به فعاليت‌‏هاي انتخاباتي خود ادامه خواهد داد.
اوشال كه در عين حال خلبان، آزاد و جانباز مي‌‏باشد به نقل از محسن رضايي تصريح كرد: دكتر رضايي مكانيسم انتخاب كانديداي نهايي اصول‌‏گرايان را عادلانه نمي‌‏داند و همين امر موجب شده تا وي تصميم بگيرد از ائتلاف اصول‌‏گرايان خارج شود.
دبير كل حزب ايثارگران انقلاب اسلامي همچنين گفت: وجود انحصار رسانه‌‏اي به نفع يك كانديداي خاص و متمايل بودن به گروه راست با برچسب اصول‌‏گرايي از ديگر پارامترهايي است كه باعث شده است محسن رضايي به عنوان كانديداي مستقل از عرصه رقابت‌‏هاي انتخاباتي حضور داشته باشد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

اوشال تأكيد كرد: پيش‌‏بيني مي‌‏شود پس از اعلام نتايج احراز صلاحيت‌‏ها از سوي شوراي نگهبان قانون اساسي، آرايش نيروهاي سياسي به گونه‌‏اي باشد كه يك فضاي سه قطبي در عرصه رقابت‌‏هاي انتخاباتي ايجاد شود كه اين موضوع به مشاركت پر شورتر مردم در عرصه انتخابات كمك خواهد كرد.
لازم به ذكر است كه پيش از اين؛ ائتلاف چهار نفره اصول گرايان شامل؛ محمدباقر قاليباف, محمود احمدي‌‏نژاد, علي لاريجاني و محسن رضايي بود كه با اين تصميم محسن رضايي، عملاً نگاه‌‏ها متوجه حضور از پيش تعيين شده لاريجاني به عنوان كانديداي شوراي هماهنگي خواهد بود و پيش بيني مي‌‏شود، محمود احمدي‌‏نژاد نيز در نهايت به نفع لاريجاني انصراف داده و محمد باقر قاليباف نيز پس از مشخص شدن نتيجه احراز صلاحيت‌‏ها به صورت انفرادي در رقابت‌‏هاي انتخاباتي حضور داشته باشد.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/23002

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'محسن رضايي از ائتلاف چهار نفره شوراي هماهنگي خارج شد، ايلنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005