Click for Amazing Phone Card








پنجشنبه 29 اردیبهشت 1384

محسن رضایی: چشم انداز بیست ساله به چالش کشیدن و تغییر اساسی در خودمان است، مهر

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام نیاز اساسی کشور را نیروی کارآمد و متخصص در بخش های مختلف تولیدی دانست.
دکتر محسن رضایی در همایش "اصناف و چشم انداز دولت آینده" با اشاره به اینکه چشم انداز بیست ساله ایران زیر بنایی ترین بیانیه ارزش ها ، آرمان ها و اهداف کشور می باشد، گفت: چشم انداز در واقع به چالش کشیدن و تغییر اساسی در خودمان است و تا این تغییر انجام نشود ما به قله پیشرفت و ترقی نخواهیم رسید.

دکتر رضایی افزود: بازنگری در قانون اصناف سبب عملکرد بهتر آنها خواهد شد لذا مجموع قوانین کنونی درباره اصناف باید در یک نقطه بازنگری شود.

وی درجمع کانون هماهنگی تشکلهای بخش کشاورزی استان تهران در هتل ورزش تهران تصریح کرد: ما باید امروز از فضای سیاسی امنیتی خارج و به سمت فضای فرهنگی و اقتصادی گام برداریم.

دکتر رضایی با اشاره به اینکه مهمترین مشکل اقتصاد ایران درحال حاضر نداشتن مدیران کارآمد است ، تصریح کرد : کارآفرینان را موتوراقتصاد کشورمی دانم اما قبول ندارم که کارآفرینان محدود به افراد خاصی هستند .

وی افزود: معتقدم ما فرصت های برابررا باید به آحاد مردم بدهیم هرکس که می تواند باید کارآفرین بشود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه نقش اصناف باید تعریف شود، گفت: برای اینکه اصناف با فعالیت بهتری فعالیت نمایند دو کارباید انجام شود اول حل مشکلات اصناف و دوم خواستن ایفای نقش بهترآنان.

بنابراین گزارش ، دراین همایش که با حضور روسای مدیران، دبیران اصناف استان تهران برگزار شد، برخی از حاضرین سخنانی درباره وضعیت کنونی اصناف و مشکلات موجود آن ایراد کردند.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/22879

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'محسن رضایی: چشم انداز بیست ساله به چالش کشیدن و تغییر اساسی در خودمان است، مهر' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005