Click for Amazing Phone Card








شنبه 15 اسفند 1383

محسن رضايي: قدرت خريد مردم را در دولت خود حداقل 50 درصد بالا مي‌‏برم، ايلنا

تبريز- خبرگزاري كار ايران

محسن رضايي، كانديداي نهمين دوره انتخابات رياست‌‏جمهوري در جمع مردم تبريز وعده داد كه طرحي در دولت آينده خود به كار خواهد گرفت كه طي آن بعد از چهار سال قدرت خريد مردم حداقل 50 درصد افزايش مي‌‏يابد.
به گزارش خبرنگار "ايلنا" از تبريز، رضايي روز چهارشنبه در جمع اقشار مختلف مردم استان آذربايجان شرقي در تالار معلم تبريزگفت: بخشي از سهام كارخانجات را مجاني به مردم خواهيم داد تا به صورت پس‌‏انداز ماهانه و سالانه، سود آن به مردم داده شود تا فاصله طبقاتي كاهش و قدرت خريد افزايش يابد.
به گفته وي، اين طرح، 36 ميليون نفر از جمعيت كشور را پوشش خواهد داد و سهام ارائه شده به مردم غيرقابل فروش خواهد بود.
رضايي با تشريح وضعيت حساس كشور در داخل و خارج از كشور، انتخابات نهمين دوره رياست جمهوري را مهم توصيف كرد و گفت: ملت ايران دولتي مي‌‏خواهد كه عقب‌‏ماندگي‌‏هاي داخلي را حل كند و مرزهاي توسعه و پيشرفت را در منطقه بگشايد.
وي گفت: دولت آينده وظيفه دارد كه چالش‌‏ها و تهديدات را كاهش و امكانات، منابع و منافع ملي را افزايش دهد.
رضايي افزود: در سال 2006 و 2007 مواجهه با آمريكا بسيار است، امسال سال فلسطين است و سال آينده سال ايران و آمريكا خواهد بود. وي گفت: آمريكا مي‌‏خواهد ايران را بر سر دو راهي جنگ و تسليم قرار دهد و در هر راه به نفع آمريكا قضايا را تمام كند و اين اصلي‌‏ترين چالش ما خواهد بود.
كانديداي نهمين دوره انتخابات رياست‌‏جمهوري از فقر و بيكاري به عنوان مهم‌‏ترين چالش داخلي كشور نام برد و با اشاره به فرصت‌‏هاي توسعه صنعتي و اقتصادي در خارج از مرزها براي ايران بويژه در كشورهاي منطقه و وجود جوانان تحصيل كرده و گفت: دولت آينده بايستي بتواند عقب‌‏ماندگي را تغيير داده و موجب رشد و توسعه بيشتر با استفاده از فرصت‌‏هاي موجود شود.
وي، مردمي بودن و ايجاد امنيت براي همه مردم از ويژگي‌‏هاي مهم دولت آينده خواند و گفت: توسعه بايد بر محور مردم باشد، دولت به واسطه اراده مردم روي كار بيايد، براي مردم كاركند و در برابر مردم پاسخ‌‏گو باشد.
رضايي گفت: انتخابات رياست‌‏جمهوري با انتخاب رئيس‌‏جمهور فرق مي‌‏كند و اكنون فضايي ايجاد شده كه مردم كانديداها را انتخاب مي‌‏كنند، بعد از بين كانديداها رئيس‌‏جمهور را انتخاب مي‌‏كنند، پس بايد مردم در انتخاب نامزدها هم مشاركت داشته باشند.
وي افزود: دولت مردمي توسط مردم، كشور را اداره مي‌‏كند و از همه مردم در اين كار استفاده مي‌‏كند.
رضايي با انتقاد از برخي سياست‌‏ها در اين زمينه گفت: كارخانجات را به عده‌‏اي خاص مي‌‏دهند و مي‌‏گويند خصوصي‌‏سازي كرديم، بايد مردم قدرت خريد داشته باشند تا رقابت وجود داشته باشد.
وي از بين رفتن شكاف ميان مردم و دولت و كارآمد كردن دولت از طرق به‌‏كارگيري تخصص‌‏ها و داشتن برنامه‌‏هاي مدون و علمي را به عنوان بخش ديگري از ويژگي‌‏هاي دولت آينده خود خواند و گفت: سوابق افراد و جناح‌‏هاي سياسي مشكل‌‏گشاي آينده كشور نيست بلكه فكر، برنامه و توانايي‌‏هاست كه آينده‌‏ساز است.
رضايي، بر انجام مناظرات جدي در رسانه‌‏ها در به چالش كشاندن برنامه‌‏هاي دولت آينده را ضروري خواند و گفت: بايد برنامه‌‏ها ارايه شود و مردم آن را بررسي كنند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي در مورد كانديداتوري هاشمي رفسنجاني گفت: آمدن من بدون تاثير ديگران است و آقاي هاشمي چه بيايد و چه نيايد من هستم.
وي افزود: در مسائل اقتصادي و فرهنگي با ايشان اختلاف نظر دارم البته بايد بگويم كه در مجمع تشخيص مصلت نظام تصميمات با اخذ آرا انجام مي شود.
رضايي همه كانديداهاي رياست جمهوري را به مناظره فراخواند و گفت: همه كانديداها را به مناظره دعوت مي‌‏كنم و طرح‌‏هاي خود را در رابطه با اقتصاد، اشتغال، بالابردن بهره‌‏وري و فناوري ايران ارايه مي‌‏دهم.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/20786

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'محسن رضايي: قدرت خريد مردم را در دولت خود حداقل 50 درصد بالا مي‌‏برم، ايلنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005