Click for Amazing Phone Card








دوشنبه 12 بهمن 1383

محسن رضايي: بايد به نوعي بازگشت به راه امام را در دستور كار قرار دهيم، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس سياسي
دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام در حاشيه‌ي مراسم بزرگداشت سالروز ورود حضرت امام به ميهن در فرودگاه مهرآباد، گفت: توصيه‌ي من به خودم و مسوولان كشور اين است كه راه امام و شهدا را ادامه دهيم، براي اين انقلاب 25 سال سرمايه‌گذاري شده و الان زمان آن است كه دستاوردهاي آن را برداشت كنيم.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران، ايسنا، محسن رضايي افزود: تاكيد بر راه امام ما را زودتر به دستاوردهاي انقلاب مي‌رساند و انحراف از اين مسير، ما را از دستيابي به اين اهداف دورتر مي‌كند. لذا فكر مي‌كنم بايد به نوعي بازگشت به امام را در دستور كار خود قرار دهيم.

وي تاكيد كرد: به نظر من نوعي انحراف از مسير امام شروع شده. امام به مردم فوق‌العاده اعتقاد داشت و معتقد بود كه سياست بايد بر محور مردم باشد، اما امروز جناح‌هاي سياسي به جاي مردم قرار گرفته‌اند كه اگر اين روند ادامه يابد، به نوعي سلطنت جديد كه همان سلطنت جناح‌هاي سياسي است مي‌رسيم كه دست كمي از سلطنت سنتي ندارد.

وي در ادامه به بيان پيامدهاي اين جريان پرداخت و گفت: دو پيامد فوق‌العاده خطرناك در انتظار اين جريان است كه يكي جدايي مردم از حكومت است و ديگري افزايش تهديدات و ناامني و به خطر افتادن امنيت ملي ما.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام، در ادامه، رضايتمندي مردم را مستلزم اين امر دانست كه آنها جاي جناح‌هاي سياسي را بگيرند.

وي گفت: تشكل‌هاي مستقل و قانوني، هم‌چنين اصولگرايان، جبهه‌ي وفاق و جبهه‌ي مردم ايران از كانديداتوري من حمايت مي‌كنند.

به گزارش ايسنا وي گفت: انقلاب محصول تلاش جدي نسل اول،‌ پيروزي در جنگ تحميلي محصول تلاش نسل دوم و تمام هم و غم من نيز اين است كه نسل سوم را از طريق دخالت در تحول فرهنگي و مديريتي به صحنه بياورم. ما نمي‌توانيم بدون عوض كردن شيوه‌هاي مديريتي خود، گام‌هاي بلند و اساسي را برداريم. مديريت ما تا كنون گفتماني و شعاري بوده ولي از اين پس بايد دچار تغيير و تحول شود.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/20677

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'محسن رضايي: بايد به نوعي بازگشت به راه امام را در دستور كار قرار دهيم، ايسنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005