Click for Amazing Phone Card








سه شنبه 6 بهمن 1383

توسط دبير كل جبهه وفاق: كناره‌گيري محسن‌ رضايي از صحنه انتخابات به شدت تكذيب شد

در پي اعلام برخي خبرها مبني بر احتمال كناره‌گيري دكتر محسن رضايي از صحنه انتخابات رياست جمهوري، علي آل ‌بويه دبيركل جبهه وفاق ايران اسلامي يكي از تشكل‌هاي حامي دكتر محسن رضايي براي مبارزات انتخاباتي، كناره‌گيري وي از صحنه انتخابات رياست جمهوري را به شدت تكذيب كرد.

به گزارش روابط عمومي جبهه وفاق ايران اسلامي، دبيركل اين جبهه در يك كنفرانس مطبوعاتي در جمع خبرنگاران حاضر شد و ضمن پاسخ به سوالات خبرنگاران با اشاره به مطالب چند روز اخير بعضي رسانه‌ها و محافل سياسي مبني بر كناره‌گيري دكتر رضايي از رقابت‌هاي انتخاباتي گفت: برخي گروه‌ها و جناح‌هاي رقيب توسط تريبون‌هاي خود گفته يا نوشته‌اند كه آقاي محسن رضايي از رقابت‌ها كنار خواهد رفت، من به عنوان دبيركل جبهه وفاق ايران اسلامي قويا و شديداً اين مطلب را تكذيب مي‌كنم و تنها دليل آن را نگراني جناح‌هاي رقيب از همايش 4 هزار نفري روز عيد قربان در كانون توحيد مي‌دانم.

وي در پاسخ به اين سوال كه نظاميان در كابينه احتمالي رضايي چه جايگاهي دارند اعلام داشت: از طيفي خاص در جايي خاص استفاده نمي‌شود. شايستگي‌ها، لياقت‌ها، مردم‌باوري و جوان باوري ملاك اصلي براي انتخاب كابينه خواهد بود. ايشان علاوه بر چهره نظامي كه مدت 8 سال است از آن فاصله گرفته، بخش عمده‌اي از عمر خود را در مسائل سياسي، صنعتي و اقتصادي سپري كرده‌اند و من امروز برجستگي‌‌‌هاي سياسي ايشان را روشنتر و مهم‌تر از مسائل نظامي ايشان مي‌بينم.

وي در ادامه افزود: در يك زماني دفاع از حيثيت و ناموس مردم و نظام، مرز و بوم و اسلام ايشان در خط مقدم مبارزه و جنگ بود و اكنون نيز دغدغه اصلي ايشان رفع مشكلات امروزي است كه دچار ملت و كشور شده است. دكتر رضايي بارها اعلام كرده‌اند كه امروز، حل مشكلات جوانان و حل معضل بي‌كاري كمتر از فتح خرمشهر نيست.

علي آل بويه در خصوص جوان باوري محسن رضايي و استفاده از جوانان در مسئوليت‌هاي اجرايي گفت: بارها تأكيد كرده‌ايم كه در صورت پيروزي، 30 درصد از مسئوليت‌ها و كابينه را در اختيار جوانان قرار خواهيم داد. اصلاً جوان باوري فرهنگي است كه دكتر رضايي آن را در جامعه باب كرد و البته ايشان ضمانت اجرايي هم داده‌اند. گواه آن نيز مسئوليت فرماندهي جنگ در سن 27 سالگي بود كه از سوي امام (ره) انتخاب شد و متقابلاً با اعتماد به فرماندهان جوان پاسخ مثبت دريافت شد.

دبيركل جبهه وفاق ايران اسلامي در خصوص كانديداي شوراي هماهنگي انقلاب اسلامي گفت: ما به هر دو جناح سياسي كشور احترام مي‌گذاريم و از رشد ادبيات اصولگرايي حمايت مي‌كنيم ما خود را اصلاح‌طلبان اصولگرا مي‌دانيم. اصلاح‌طلب اصولگرا يعني، "اسلام- انقلاب- امام- رهبري مردم- ايران" ما اصول‌گرايي منهاي مردم و ايران را نوعي بي‌توجهي به تأكيدات حضرت امام (ره) مي‌دانيم.

وي دليل انتخاب شعار، توسعه، عدالت و هويت براي اين جبهه را پايه اصلي سياست‌ جبهه عنوان كرد و افزود: توسعه بدون عدالت و هر دو بدون هويت امكان‌پذير نمي‌باشد. هويت ايراني، اسلامي و تركيبي بوده و تضعيف هر كدام ضرر به كليت اين سرمايه اصلي است. مثلاً تأكيد بر هويت ايراني همانند تأكيد بر هويت اسلامي مهم است. تضعيف هويت ايراني خطراتي نظير تحريف نام خليج فارس و ... را دارد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دبيركل جبهه وفاق ايران اسلامي در ادامه گفت: طي چند روز آينده نزديك به 100 حزب و گروه به اين جبهه خواهند پيوست و ما با جديت به دنبال جذب و ائتلاف هستم. همچنين علاوه بر اظهارات دكتر محسن رضايي، دفتر سياسي جبهه و شوراي مركزي جبهه وفاق در زمان مناسب در كنفرانس مطبوعاتي ديگري شركت و اهم مسائل انتخاباتي را عنوان خواهد كرد.

وي در پايان، در خصوص تبليغات انتخاباتي اين جبهه گفت: هنوز به طور رسمي تبليغات را شروع نكرده‌ايم اما برنامه ديدار محسن رضايي با ورزشكاران، دانشجويان، زنان و جوانان را در دستور كار خود داريم.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/20654

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'توسط دبير كل جبهه وفاق: كناره‌گيري محسن‌ رضايي از صحنه انتخابات به شدت تكذيب شد' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005