Click for Amazing Phone Card








شنبه 21 آذر 1383

محسن رضايي: از رقابت با هاشمي ابايي ندارم، ايسنا

"به هيچ‌يك از دو جناح وابستگي نخواهم داشت"

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي


محسن رضايي در جديدترين اظهاراتش در مورد حضورش در انتخابات رياست جمهوري گفت: من برنامه‌هايم را براي مردم ارايه خواهم داد و اين مردم هستند كه تصميم مي‌گيرند كه آيا برنامه‌هاي من براي كشور سازنده است يا خير.


به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، محسن رضايي پس از پايان جلسه‌ي روز شنبه‌ي مجمع تشخيص مصلحت نظام، در پاسخ به خبرنگاران افزود: اگر شرايط مناسب باشد، برنامه‌هايم را خدمت مردم ارايه خواهم كرد.


وي در پاسخ به اين سوال كه آيا سفرهاي شما به شهرستان‌ها نوعي تبليغات سازمان‌يافته‌ي انتخاباتي است يا خير، گفت: من به صورت سازمان‌يافته تبليغات ندارم ولي در برنامه‌هايي كه به مناسبت‌هاي مختلف دعوت مي‌شوم، رئوس اهداف و برنامه‌هاي خود را مي‌گويم. رسانه‌ي مشخصي هم براي تبليغات ندارم.


وي در پاسخ به اين سوال كه آيا فكر مي‌كنيد كه در انتخابات پيروز شويد يا خير، گفت: بستگي به نظر مردم دارد. مساله‌ي مهم اين است كه چون مردم من را در حاكميت ديده‌اند با دو جناح مقايسه مي‌كنند. من در هيچ‌يك از دو گروه نبوده‌ام و به هيچ‌يك از آنها تعلق ندارم. افكار من نيز با آنها متفاوت است. اگر مردم برنامه‌هاي مرا بشنوند و با دقت تجزيه و تحليل كنند راي خواهند داد.


خبرنگاري از محسن رضايي پرسيد آيا وجهه‌ي نظامي شما مانع انتخابتان نمي‌شود؟ كه وي پاسخ داد: من 17 سال كار سياسي كرده‌ام و 18 سال كار نظامي و دليل اين‌كه لباس رزم پوشيده‌ام، دفاع از اين ملت و سرزمين بود. لذا پس از پايان جنگ به هيچ‌يك از گروههاي سياسي وابسته نشدم و ترجيح دادم لباس نظامي را از تن بيرون كنم. علت اين‌كه رشته‌ي اقتصاد را انتخاب كردم نيز اين بود كه مي‌دانستم روزي با بحران اقتصادي روبه‌رو مي‌شويم. معتقد نبودم كه با امكانات نظامي مي‌توانيم خود را به مردم تحميل كنيم. لذا اكنون در يك رقابت آزاد، آن‌چه را كه دارم به مردم ارايه مي‌كنم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

از محسن رضايي درباره‌ي ارزيابي از كانديداهاي موجود سوال شد كه وي گفت: همه‌ي افرادي كه اكنون مطرح‌اند از دوستان من هستند و از رقابت با همه‌ي دوستان استقبال مي‌كنم.


رضايي درباره‌ي احتمال نامزد شدن هاشمي رفسنجاني در انتخابات رياست جمهوري گفت: آقاي هاشمي براي اين كار دو شرط تعيين كرده كه يكي اجماع گروههاي سياسي بر سر ايشان است و ديگري عدم وجود نيروهاي جوان و كارآمد براي ورود به صحنه. بر اين اساس و با توجه به اين دو شرط ايشان معتقدم كه هاشمي رفسنجاني به صحنه‌ي انتخابات نمي‌آيد.


وي در عين حال تصريح كرد: آقاي هاشمي فرد قدرت‌طلبي نيست و اين دو شرط را هم براي اين گذاشته‌اند كه ميدان را براي ديگران باز بگذارند. هاشمي رفسنجاني براي انقلاب زحمات زيادي كشيده است و وجود ايشان در هر مسووليتي موثر است. البته اگر ايشان به صحنه‌ي رقابت وارد شود، از رقابت سالم ابايي ندارم. براي ما خدمت به مردم، مقدم بر همه‌ي امور است.


رضايي در پاسخ به اين سوال كه آيا گروههاي سياسي با وي درخصوص انتخابات مذاكره كرده‌اند يا خير، گفت: گروههايي با من صحبت كرده‌اند ولي هنوز به نتيجه‌ي قطعي نرسيده‌ام و علت اين‌كه به جناح‌هاي سياسي تعلق نداشته‌ام اين بوده كه مي‌خواستم به مردم خدمت كنم. مهم اين است كه ما خود را به مردم عرضه كنيم و به تصميمات آنها احترام بگذاريم.


وي بار ديگر درباره‌ي وجهه‌ي نظامي خود گفت: اين مساله را بايد مردم تشخيص دهند كه آيا برنامه‌هاي من جنبه‌ي نظامي دارد يا نه.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/20516

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'محسن رضايي: از رقابت با هاشمي ابايي ندارم، ايسنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005