Click for Amazing Phone Card








دوشنبه 9 آذر 1383

محسن رضايي: اگر تصميم بگيرم در صحنه حضور يابم از رقابت با همه‌ كانديداها استقبال مي‌كنم، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - ايلام
سرويس سياسي

محسن رضايي گفت: اگر تصميم بگيرم كه به صحنه انتخابات بيايم، از رقابت با همه‌ي كانديداها استقبال مي‌كنم،

وي افزود: برنامه‌ي من در دو بعد اقتصادي و مديريتي متمركز خواهد شد و تلاش خود را براي تحول در مديريت كشور به كار خواهم گرفت.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران، ايسنا، دبير مجمع تشخيص نظام كه در ايلام سخن مي‌گفت، افزود: رقابت سياسي و تخصصي دو راهبرد مهم در زمينه‌ي حضور حداكثري مردم در انتخابات رياست‌جمهوري هستند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي با بيان اين كه سياسيون مردم را به شركت در انتخابات ترغيب مي‌كنند، اما مردم با رقابت سياسي صرف به ميدان نمي‌آيند، افزود: بايد متخصصان به ميدان بيايند و در كنار رقابت سياسي، رقابت تخصصي نيز شكل بگيرد.

رضايي اضافه كرد: اگر مردم بدانند اشخاصي كه در انتخابات شركت مي‌كنند، برنامه دقيق و مشخصي براي هر يك از ابعاد اداره كشور دارند، حضور گسترده خواهند داشت.

وي در ادامه با بيان اينكه احزاب ما تك‌بعدي هستند، گفت: آنها تا رسيدن به قدرت خوب عمل مي‌كنند، اما به دليل نداشتن تفكر مشخص براي اداره كشور، بعد از رسيدن به قدرت دچار اختلاف مي‌شوند و اين بزرگ‌ترين مشكل احزاب ماست.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/20497

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'محسن رضايي: اگر تصميم بگيرم در صحنه حضور يابم از رقابت با همه‌ كانديداها استقبال مي‌كنم، ايسنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005