Click for Amazing Phone Card








شنبه 28 شهریور 1383

محسن رضايي: اگر نظرات درباره‌ي حضور من در انتخابات مثبت باشد شايد تصميم بگيرم، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - شيراز
سرويس سياسي
دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام، گفت: اگر نظر نخبگان و مردم درباره‌ي حضور من در انتخابات رياست جمهوري مثبت باشد شايد تصميم بگيرم، هنوز تصميمي در اين‌باره نگرفته‌ام.

به گزارش خبرنگار سياسي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، محسن رضايي طي سخناني در جمع خبرنگاران شيراز تاكيد كرد: مردم در انتخابات آينده اعتماد خود را به سادگي نخواهند فروخت، انتخابات سال‌هاي گذشته حضور عاطفي و احساس، وزن بيشتري داشت اما انتخابات آينده از بعد كارشناسي جدي‌تر خواهد بود.

وي قانون انتخابات را نيازمند بازنگري دانست و تصريح كرد: بايد فرصت بيشتري براي تبليغات در اختيار كانديداها قرار داده شود و حداقل شش ماه پيش از شروع انتخابات نامزدها برنامه‌ها و طرح‌هاي خود را در اختيار مردم بگذارند.

دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام، خاطرنشان كرد: احزاب و رسانه‌ها در كشورهاي در حال توسعه نيز از قوت و توانايي لازم براي ايفاي نقش خود برخوردار نيستند و در اين نوع كشورها مردم‌سالاري مساوي با شايسته‌سالاري نيست.

وي اظهار عقيده كرد: بايد احزاب و رسانه‌ها نخبگان را از «اتاق نخبگان» عبور و با بررسي آنها در زمينه‌هاي مختلف به آنها امتياز دهند و سپس به مردم مشاوره بدهد. اگر اين اتفاق در دوره‌هاي گذشته روي داده بود شايد برخي دوستان در دور دوم انتخابات شركت نمي‌كردند و 10 - 12 سال در اين رابطه صرفه‌جويي مي‌شد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

رضايي در بخش ديگري از سخنان خود گفت: دولت بايد تحمل خود را افزايش دهد و دولتمردان بايد با حوصله‌ي بيشتر با مطبوعات برخورد كنند و رسانه‌ها نيز بايد كار رسانه‌اي انجام دهند زيرا در شرايط كنوني برخي مطبوعات محل دخالت احزاب شده است.

وي با اشاره به بررسي فعاليت‌هاي هسته‌يي ايران در شوراي حكام تصريح كرد: اگر شوراي حكام بخواهد نظر خود را به ايران تحميل كند نه تنها ايران در دادگاه بين‌المللي از حق خود دفاع خواهد كرد بلكه بايد همكاري خود را با آژانس كاهش و نشان دهد كه اين حق مربوط به كل ملت ايران است. ايستادگي در مقابل آمريكا و اروپا و تاكيد بر حق خود، آنها را وادار به عقب‌نشيني خواهد كرد.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/20417

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'محسن رضايي: اگر نظرات درباره‌ي حضور من در انتخابات مثبت باشد شايد تصميم بگيرم، ايسنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005