پنجشنبه 27 اسفند 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تعدادی از افراد گروه عبدالمالک ريگی در درگيری با سپاه کشته شدند، مهر

ـ هدايت‌کننده عامل شهادت سردار شوشتری به هلاکت رسيد

تعدادی از اشرار و عناصر باقيمانده گروهک تروريستی ريگی در درگيری با رزمندگان قرارگاه قدس نيروی زمينی سپاه به هلاکت رسيدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرگزاری مهر، پايگاه اطلاع رسانی پليس اعلام کرد: در پی دستگيری مقتدرانه سرکرده شرور و فاسد گروهک تروريستی موسوم به جندالله تعدادی از اشرار و عناصر اين گروهک که با هدف مطرح کردن خود و انجام عمليات خرابکارانه با چندين دستگاه خودرو و تحت پوشش قاچاق از مرز پاکستان وارد کشور شده بودند با هوشياری نيروهای امنيتی و عملياتی منطقه و رزمندگان قرارگاه قدس نيروی زمينی سپاه شناسايی و پس از عمليات تعقيب درگير شدند.

در اين درگيری چندين نفر از اشرار از جمله شرور معروف برکت زامرانی به هلاکت رسيد و تعدادی خودرو، وسايل و تجهيزات ارتباطی و انفرادی و همچنين مقاديری چاشنی و فتيله‌های انفجاری به دست رزمندگان سپاه اسلام افتاد.

برکت زامرانی از نيروهای جندالشيطان در پاکستان بوده که در برخی عملياتها گروهک مزدور ريگی را همراهی کرده است. وی در اقدام تروريستی "پيشين" که منجر به شهادت سردار شوشتری شد نقش هدايت کننده عامل جنايت را بر عهده داشته است.

در اين عمليات دو نفر ديگر نيز دستگير و باقيمانده اشرار و مجروحين در منطقه متواری و نيروهای قرارگاه قدس نيروی زمينی سپاه در تعقيب آنها است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016