یکشنبه 11 بهمن 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مصباحی مقدم: محکوميت اعدام ۲ تروريست از سوی موسوی و کروبی ادامه قانون گريزی است، فارس

خبرگزاری فارس: عضو جامعه روحانيت مبارز با اشاره به بيانيه جديد موسوی و کروبی که اعدام ۲ نفر را محکوم کرده‌اند، افزود: که اين محکوميت هيچ ارزشی ندارد و نشان می‌دهد که هنوز اين افراد قانون‌گرا نبوده و بر رفتارهای نادرست خود تاکيد دارند.

حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم نماينده مردم تهران و عضو جامعه روحانيت مبارز که با خبرنگاران پارلمانی فارس و ايرنا در خصوص مواضع اخير کروبی و موسوی در به رسميت شناختن دولت و نيز محکوميت اعدام تروريست از سوی آنان گفتگو می‌کرد طی سخنانی اظهار داشت: بيانيه ۱۷ موسوی که در آن اغتشاشگران را مردم خداجوی می‌نامند بيانگر آن است که وی از مواضع خود عدول نکرده و به دنبال نمايش آنان است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: اين اقدام موسوی و کروبی به معنای عدول از مواضعشان نيست بلکه تکرار و مواضع نادرست گذشته‌شان است.
مصباحی مقدم با بيان اينکه وقتی رئيس جمهوری با رای ۲۴ ميليون نفر پيروز انتخابات می‌شود و شورای نگهبان آن انتخابات را تعيين و سپس رهبر معظم انقلاب حکم رئيس را تنفيذ می‌کند به معنای پايان يافتن ماجراست و اين بيانگر تضعيف جايگاه قانونی رئيس جمهور است از اين روز مخالفت با چنين واقعيتی تنها مايه استهزاء مخالف از ناحيه عقلای کشور است.
وی با تاکيد بر اينکه به رسميت شناختن دولت از سوی موسوی و کروبی به معنای عدول از مواضع آنان نيست خاطرنشان کرد: معتقدم اين دو فرد در درگاه الهی از خطای بزرگی که مرتکب شده‌اند و هزينه‌های سنگينی که برای نظام اسلامی به بار آوردند بايد توبه کنند تا شايد خداوند توبه آنان را بپذيرد.
عضو شاخص جامعه روحانيت مبارز تاکيد کرد که پس از توبه موسوی و کروبی در درگاه خداوند بايد آنان نسبت به اصول نظام جمهوری اسلامی ايران همچون اسلاميت، جمهوريت، قانون اساسی و ولی فقيه زمانه اعلام وفاداری کند تا شايد از اين پس با توجه به اقدامات آنان شاهد خسارت‌های بيشتری برای کشور نباشيم.
عضو فراکسيون اصولگرايان مجلس محکوميت کروبی و موسوی نسبت به اعدام ۲ تروريست را اقدامی بی‌ارزش دانست و گفت: اين اقدام آنان نشانگر قانون‌گرا نمودنشان است چرا که محاکمه ۲ تروريست در دادگاه صالحه قضايی با حضور وکيل مدافع و رعايت همه جانبه قانون صورت گرفته است.
وی اين اقدام کروبی و موسوی را نشان‌دهنده استمرار آنان برای لجاجت و خطايشان عنوان کرد: مصباحی مقدم در پاسخ به اينکه آيا اينگونه اقدامات موسوی کروبی در راستای ادامه حيات سياسی آنها نيست، افزود: در اين زمينه اگرچه قضاوت روشنی ندارم اما اين احتمال وجود دارد که آنان با اينگونه اقدامات به دنبال اعلام موجوديت هستند اما اعلام موجوديتی که به دست استکبار جهانی بهانه می‌دهد و موجب دستاويزی برای مخالفين جمهوری اسلامی در زمينه حقوق بشر می‌شود ارزشی نخواهد داشت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016