یکشنبه 11 بهمن 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اعدام علنی 5 متهم عاشورا تا 22بهمن؟، آینده

شنیده های خبرنگار "آینده" حاكی از آن است كه تلاشهایی برای اجرای علنی حكم 5 تن از متهمان حوادث عاشورا كه توسط قاضی صلواتی به اعدام محكوم شده اند، در جریان است.

بنا بر این گزارش، با توجه به این كه دو محكوم كه اعلام شد در سحرگاه پنجشنبه گذشته اعدام شده‌اند، از محكومان پرونده بمبگذاری در حسینیه رهپویان وصال شیراز بوده‌اند، احكام اولین گروه از متهمان حوادث عاشورا كه شامل 5 نفر می‌باشد، از سوی قاضی صلواتی ، رییس شعبه 15 دادگاه انقلاب صادر شده و این 5 نفر به اشد مجازات محكوم شده‌اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در بین این 5 نفر علاوه بر 3 نفری كه بخشی از محاكمات آنها از صداوسیما در زمینه رفتن به اردوگاه اشرف و فیلمبرداری از اعتراضات پخش شد، دو مرد و زن بالای 50 سال هم حضور دارند.
گویا فرزند این زن و شوهر در اردوگاه اشرف اقامت داشته و برادران مرد نیز در ابتدای انقلاب به دلیل عضویت در گروه تروریستی مجاهدین خلق اعدام شده‌اند.

گفته می‌شود تلاشهایی در جریان است تا اجرای اعدام این 5 نفر قبل از 22 بهمن در سطح شهر تهران ، به ویژه مسیر خیابان انقلاب و آزادی انجام شود كه موافقت یا مخالفت با این امر بر عهده رییس قوه قضائیه است.

لازم به ذكر است محاكمه گروه دوم متهمان حوادث عاشورا كه شامل 16 تن است، از امروز در همین شعبه آغاز شده و پیش بینی می‌شود برای اكثر این افراد هم حكم اشد مجازات صادر شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016