پنجشنبه 14 آبان 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

خبرگزاری فارس: تجمع معترضين چند ده نفره و حداکثر چند صد نفره بود! رسانه های ضد انقلاب از تصاوير آرشيوی استفاده کردند!

توضيح خبرنامه گويا: مطلب زير را خبرگزاری فارس بدون ذکر منبع آن و به گزارش "سرويس فضای مجازی" اين خبرگزاری منتشر کرد. در حالی که اين مطلب در روزنامه کيهان امروز منتشر شده است.

***

دروغ‌گويان ناگهان "هنگ " کردند

خبرگزاری فارس: مديران سايت‌ها و رسانه‌های وابسته به ضدانقلاب ديروز برای ساعت‌ها "هنگ " کردند.

به گزارش خبرنگار "سرويس فضای مجازی" خبرگزاری فارس؛ اين رسانه ها که به ويژه طی چند روز اخير بر شدت فعاليت‌های خود افزوده بودند و از مخاطبان دعوت می کردند تا از تظاهرات ميليونی! ضدانقلابی در روز ۱۳آبان جا نمانند، ديروز در مواجهه با ترکيدن حباب تحليل‌ها و خبرهای خود تا ساعاتی در حالت شوک و کما به سر بردند به نحوی که برخی از آنها حتی تا ساعت ۷ و ۶ ديشب نيز از انتشار خبری درباره وعده قبلی خود خودداری کردند.
استقبال گرم و جانانه مردمی از تظاهرات ضدآمريکايی و ضداستکباری يوم الله ۱۳ آبان و در عين حال بی اعتنايی عمومی به دعوت ضدانقلاب، علت اصلی "هنگ " کردن مديران سايت‌های ضد انقلاب بود. برخی از اين سايت‌ها و رسانه ها نيز برای خالی نبودن عريضه، از تصاوير آرشيوی تجمعات چند روز پس از انتخابات استفاده کردند تا برخی از مخاطبان ساده دل خود را فريب دهند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين رسانه ها روی دعوت کروبی و موسوی برای تجمعی در روز ۱۳ آبان سرمايه گذاری کرده بودند و اين در حالی بود که دعوت مذکور از آن جهت که در تناقض و تعارض با مناسبت روز ملی مبارزه با استکبار بود، از ابتدا بی معنا به نظر می‌رسيد ضمن اينکه سران اغتشاش با توجه به آبروريزی روز قدس در سر دادن شعارهای صهيونيست پسند و آمريکايی، اين بار نسبت به تکرار شعارهای تندی که ماهيت آنان را نشان دهد، ابراز نگرانی کرده بودند.به همين دليل هم معلوم نبود اگر کسی در دعوت آنها شرکت کند بالاخره بايد به وظيفه خود عمل کند و به نفع آمريکا و بر عليه جمهوری اسلامی شعار دهد يا ساکت بماند.
بنابر گزارش‌های دريافتی فتنه سبز اين بار با ريزش به مراتب بيشتری نسبت به تجمع حاشيه ای روز قدس مواجه شده بود و به نسبت آن تجمع يک ماه و نيم پيش، تجمع چند ده نفره- و در يکی دو مورد حداکثر چند صدنفره- ديروز از انزوای بيشتر سران فتنه در ميان مردم حکايت می کرد.
جريان رسانه ای ضد انقلاب از سايت رسمی وابسته به دولت های آمريکا و انگليس و فرانسه و آلمان تا سايت ها و رسانه هايی که با کمک مالی و سياستگذاری دستگاه های اطلاعاتی و ديپلماتيک غربی توسط عناصر ضدانقلاب ايرانی فعاليت می کنند، طی يک ماه گذشته سرمايه گذاری کم سابقه‌ای روی راهپيمايی روز ۱۳آبان کرده و براساس بافته های خود به اين توهم رسيده بودند که جمعيتی چند ده ميليونی آنان را همراهی خواهد کرد.
مروری بر دعوت ها و تحليل ها و گزارش های سايت های آشوب طلبی نظير موج سبز، جرس، روزنت، راديو زمانه، گويا نيوز، صدای آمريکا، بی. بی. سی، راديو فردا و... ده‌ها رسانه از اين دست نشان می دهد که آنها بارها بر تکرار راهپيمايی های ميليونی و تمام کردن کار جمهوری اسلامی در ۱۳آبان (!!) تاکيد کرده بودند و با توجه به تکرار اين به اصطلاح تبليغات القايی و جنگ روانی، بيش از گذشته نزد مخاطبان خود، تبديل به عنوان چوپان دروغگو معرفی شده اند. در عين حال تعبير چند ميليون شايد غلط نباشد اگر اين رقم را به عنوان آماری از تعداد گزارش ها و خبرهای دروغ همين رسانه ها در نظر بگيريم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016