چهارشنبه 13 آبان 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سروری: امنيتی شدن فضای شهر تهران به خاطر حفظ جان مردم است، ايلنا

به دليل اقداماتی که در جهت بر هم زدن امنيت جامعه شده بود، طبيعتا برای حفظ جان مردم در مسير راهپيمايی، دستگاه‌های امنيتی و انتظامی وظيفه دارند که با برپايی امنيت، آسيبی به مردم نرسد.


ايلنا: نماينده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی معتقد است امنيتی شدن فضای شهر تهران به خاطر حفظ جان مردم است.
پرويز سروری در حاشيه مراسم راهپيمايی ۱۳ آبان در گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا در خصوص امنيتی شدن فضای امروز شهر تهران گفت: يکی از وظايف دستگاه‌های امنيتی، تامين امنيت برای جامعه است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


عضو کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی،ادامه داد: به دليل اقداماتی که در جهت بر هم زدن امنيت جامعه شده بود، طبيعتا برای حفظ جان مردم در مسير راهپيمايی، دستگاه‌های امنيتی و انتظامی وظيفه دارند که با برپايی امنيت، آسيبی به مردم نرسد.
نماينده مردم تهران حضور مامورين امنيتی در زمانی که برخی قصد بر هم زدن امنيت را داشته باشند، را به نوعی تامين امنيت عنوان کرد و افزود: با حضور مامورين امنيتی، اقداماتی که در جهت برهم زدن امنيت و آسيب زدن به مردم باشد، برطرف می‌شود.
عضو کميته پيگيری بازداشت‌شدگان بعد از انتخابات، درباره پرونده کهريزک نيز گفت: پرونده متهمان کهريزک در حال پيگيری است و مراحل قضايی آن در حال طی شدن است.
سروری همچنين در خصوص آخرين وضعيت حادثه تروريستی اخير سيستان و بلوچستان، اظهار داشت: در ديدار با مقامات پاکستانی، آنها وعده‌هايی را مطرح کردند و ما منتظر عملی شدن وعده‌های آنان هستيم.
وی با بيان اينکه دولت پاکستان بايد عاملان اين حادثه تروريستی را تحويل جمهوری اسلامی ايران دهد،تاکيد کرد:در صورت عملی نشدن وعده‌های پاکستان، ما اقدامات بعدی خود را قاطعانه بيشتری خواهيم کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016