دوشنبه 30 شهریور 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

از ورود تماشاگران سبزپوش به ورزشگاه آزادی ممانعت به عمل آمد، موج سبز آزادی

در حاليکه نمای سبز رنگ ۹۰ هزار نفر از هواداران فوتبال در استاديوم آزادی باعث نقص فنی و اتفاقا سياه و سفيد و بی‏صدا شدن پخش بازی تيم‏های استقلال و استيل آذين شده بود، ديدار تيم‏های راه‏آهن شهرری و پرسپوليس تهران نيز امروز در حالی برگذار شد که پيش از شروع مسابقه نيروی انتظامی از ورود بسياری از تماشاگرانی که لباس سبز بر تن داشتند ممانعت به عمل آورد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش موج سبز آزادی به نقل از کانون هواداران پاشگاه پرسپوليس، مامورين ناجا که در استاديوم آزادی مستقر بودند بسياری از تماشاگرانی که که لباس سبز بر تن داشتند را به داخل استاديوم راه نمی دادند و برخورد زننده‏ای با آن‏ها داشتند.

اين در حالی است که خبرنگار اعزامی کانون هواداران باشگاه نيز که با پيراهن سبز قصد ورود به استاديوم را داشت با کلمات بسيار زشت و حرکات زننده مامورين ناجا روبرو شد که البته با پا درميانی مسئولين باشگاه پرسپوليس اين مشکل حل شد و وی توانست وارد استاديوم شود.

کانون هواداران پاشگاه پرسپوليس در ادامه با اشاره به اين موضوع آورده است که "سوال ما اينجاست هواداری که از شهرهای دور برای تماشای بازی تيم محبوبش به استاديوم آزادی می آيد آيا لايق چنين رفتار زشتی است؟"


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016