جمعه 20 شهریور 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سايتی ديگر برای زنده نگه داشتن ياد شهيدان سبز: هرگز فراموشمان نکنيد، موج سبز آزادی

ابتکارات خلاقانه برای زنده نگه داشتن جنبش سبز، به خصوص در فضای مجازی، همچنان حرکتی رو به جلو دارند و هر روز با کاری جديد، عرصه را بر کودتاچيان تنگ می‌کنند. زنده نگه داشتن نام و ياد شهيدان سبز، يکی از اين کارهاست که پيش از اين هم به اشکال مختلف برای آن تلاش شده بود، و اينک يک سايت ديگر را که با اين هدف ايجاد شده، معرفی می‌ کنيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سايت «هرگز فراموشمان نکنيد» که در آدرس neverforget.us قرار دارد، با طراحی زيبا و بديعی به صورت Flash صدها و هزاران ايرانی را به تصوير می‌کشد که اسامی و عکس‌های شهدای جنبش سبز را بالا گرفته‌اند و گويی که برای زنده کردن نام و ياد اين شهيدان در ميدان آزادی گرد هم آمده‌اند.

در اين سايت نام ۷۲ شهيدی که تاکنون شناسايی شده‌اند، گردآوری شده و نيز امکان نوشتن نظر برای کاربران فراهم شده است. برای مشاهده اين سايت روی آدرس زير کليک کنيد:

WWW.NEVERFORGET.US

گفتنی است پيش از اين هم سايت «شهدای سبز» که نام، تصوير و مشخصات شهيدان سبز را تا حد امکان جمع کرده است، در «موج سبز آزادی» معرفی شده بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016