شنبه 28 شهریور 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بازداشت گسترده سبزپوشان مشهدی در روز قدس

بر اساس گزارشهای رسيده از شهر مشهد، صبح روز گذشته جمع قابل توجهی از شهروندان مشهدی که با لباس و علايم سز رنگ در ميدان ۱۵ خرداد اين شهر در حال تجمع و سر دادن شعار نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ايران، بودند و بازداشت و به بازداشتگاهی مخوف منتقل شدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بتا به گفته ی شاهدان عينی از اغازين ساعات صبح روز جمعه خيابان امام رضای مشهد و حوالی ميدان ۱۵ خرداد در پوشش کامل نيروهای امنيتی و يگان ويژه بوده است. اين ماموران با آغاز تجمع و حرکت صدها نفر از سبزپوشان مشهدی در اين ميدان، به انان حمله ور شده و پس از متفرق کردن جمعيت و ضد و خورد شديد با آنها، تعداد بسياری از اين افراد را بازداشت کردند.

پس از بازداشت دهها شهروند مشهدی در ميدان ۱۵ خرداد مشهد اين افراد به کوی پليس مشهد، ساختمان مخوفی که پيش از اين در اختيار اداره آگاهی بوده است و اکنون چند سالی است که در اختيار حفاظت اطلاعات قرار گرفته است، منتقل شده اند.

بنا به گزارش های دريافتی، خانواده ی افرادی که در روز جمعه مفقود شده يا بازداشت شده اند تا صبح امروز (شنبه) مقابل اين ساختمان متحصن بوده اند. تاکنون هيچ اطلاعی از وضعيت بازداشتی های مشهد در روز قدس در دست نمی باشد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016