جمعه 22 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تلاش خبرگزاری دولت برای امنیتی کردن فضا - امین‌زاده و تاج‌زاده دستگیر نشده‌اند، یاری

در حالی‌که عصر امروز عده‌ای از نیروهای خودسر به ستاد اصلاح‌طلبان حامی میرحسین موسوی حمله کردند خبرگزاری جمهوری اسلامی در خبری خلاف واقع مدعی شد که محسن امین‌زاده و مصطفی تاج‌زاده که در حال ساخت فیلم برای شبکه‌های ماهواره‌ای بودند و سلاح سرد هم به همراه داشتند دستگیر شدند.

پیگیری‌های خبرنگار پایگاه خبری یاری حاکی از آن است که نه تنها مصطفی تاج‌زاده و محسن امین‌زاده دستگیر نشده‌اند که آنها به همراه سایر اعضای ستاد موفق به دستگیری نیروهای خودسری که همراه خود اسلحه گرم، باتوم و گاز فلفل داشتند و به ستاد حمله کرده‌ بودند، شدند و این افراد تحویل پلیس امنیت تهران شدند.

tajzadeh_election_guns_1.jpg

tajzadeh_election_guns_2.jpg

این خبرگزاری مرتب در حال تغییر دادن این خبر است و در آخرین ویرایش این خبر مدعی شده است که ستاد قیطریه مرکز آشوب‌های خیابانی بوده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


خبر تکمیلی...

پيام تشكر ميرحسين موسوي به مردم

مردم شريف ايران، ضمن تشكر از حضور پرشور و استقبال گسترده شما در انتخابات رياست‌جمهوري، به اطلاع مي‌رسانم به رغم تخلفات و كارشكني‌هاي متعدد و نارسايي‌هاي گسترده، مستندات و گزارش‌هاي واصله حاكي از اين است كه راي اكثريت قاطع مردم متوجه اين خدمتگزارشان بوده است. از مسئولان امر مي‌خواهم در شمارش آرا نهايت دقت و حفظ امانت را بنمايند و اعلام مي‌كنم، در غير اين‌صورت از همه امكانات قانوني براي احقاق حقوق حقه ملت ايران اقدام خواهم كرد.

همين‌جا فرصت را مغتنم مي‌شمارم و از ملت شريف ايران مي‌خواهم آماده برگزاري جشن پيروزي در شامگاه ميلاد بانوي دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) باشند.

فرزند كوچك ملت ايران

ميرحسين موسوي


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016