جمعه 26 خرداد 1385

عسگراولادی در نماز جمعه: حزب الله شخصی است که سه ولايت را پذيرفته باشد، ايرنا

تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی ‪۸۵/۰۳/۲۶‬

نماينده ولی‌فقيه در کميته امداد امام خمينی (ره) گفت: حزب الله کسی است که سه ولايت خدا، رسول الله(ص) و الذين آمنو را پذيرفته باشد.


"حبيب الله عسگر اولادی" در سخنان پيش از خطبه‌های نماز جمعه اين هفته تهران به مناسبت سالگرد شهادت شهيدان صادق امانی، محمد بخارايی، رضا صفار هرندی و مرتضی نيک‌نژاد افزود: اين شهدا همواره گوش به زنگ مراجع تقليد بودند و در هر حرکت و سکونی منتظر دستور مرجعيت می‌شدند.

وی به ذکر خاطره‌ای از اين چهار شهيد پرداخت وگفت:وقتی آنها را به ميدان تير می‌بردند، به ماموران زندان گفتند ما شما را دشمن خود نمی‌دانيم، ما برای نجات شما حرکت کرديم.

وی ادامه داد: حوزه‌های علميه و مراجع عظام يک اساس هزاره در کشور ما دارند و هرجا آزادی کشور، اسلام و تشيع مطرح بوده، حرکت کرده‌اند.

وی گفت: کسانی که می‌گويند مرجعيت در ملی شدن صنعت نفت حضور نداشته، اين را بدانند که دستکم سه مرجع تقليد حضرات آيات صدر، کاشانی و خوانساری برای ملی شدن اين صنعت فتوا داشته‌اند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی اظهار داشت: در نهضت‌های استقلال‌طلبانه، آزادی خواهانه و حکومت ملی در کشور، مراجع تقليد عمدتا حضور جدی داشته‌اند.

عسگر اولادی افزود: در کشور ما که اسلام و تشيع کيان ملت را تشکيل می‌دهد، هر حرکتی که با همراهی مراجع تقليد نبوده، موفق نشده است.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'عسگراولادی در نماز جمعه: حزب الله شخصی است که سه ولايت را پذيرفته باشد، ايرنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016