سه شنبه 23 خرداد 1385

بادامچيان: گفت‌وگوها و ديدارهای موتلفه با بهزاد نبوی دليل خاصی ندارد، ايسنا

خبرگزاری دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسی

طی ماه‌های اخير حبيب‌الله عسکراولادی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه‌ی اسلامی در کنار بهزاد نبوی عضو شورای مرکزی سازمان مجاهدين انقلاب اسلامی نشست تا هر دو حکميت مسائل خانه‌ی احزاب را بر عهده بگيرند. هم‌چنين سايت نما ( وابسته به موتلفه اسلامی) اخيرا مصاحبه‌ای تفصيلی را با نبوی به انجام رساند.

قائم مقام دبيرکل حزب موتلفه‌ی اسلامی در توضيح اين تعاملات به ايسنا، اظهار داشت: گفت‌وگوها و ديدارهای موتلفه با بهزاد نبوی دليل خاصی ندارد زيرا خط مشی موتلفه بر آن است که با همه تعامل داشته باشد.

اسدالله بادامچيان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجويان ايران يادآور شد: آقای نبوی در جريان خانه‌ی احزاب به آقای عسگراولادی پيشنهاد حکميت دادند که ايشان هم در حزب عنوان کرد و ما پذيرفتيم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وی درباره‌ی مصاحبه‌ی سايت نما با بهزاد نبوی نيز گفت: ما گاهی طی صحبت با گروه‌ها و افرادی که با آن‌ها اختلاف ديدگاه داريم، نظرات‌شان را منتشر کرده و نظرات خود را هم می‌گوييم تا خواننده به آن چيزی که خودش می‌خواهد برسد.

بادامچيان با بيان اين‌که خط مشی موتلفه بر سه محور اصلی اتحاد، ائتلاف و تعامل استوار است، گفت: با نيروهايی که با آن‌ها افق مشترک در اصول و ارزش‌ها داريم اتحاد و با نيروهايی که در چارچوب نظام هماهنگی هستند ولی تفاوت ديدگاه‌داريم، ائتلاف و با گروه‌ها و احزابی که قانون اساسی و نظام را قبول دارند، تعامل خواهيم داشت.

وی تصريح کرد: موتلفه حزبی نيست که در زمان خود محدود باقی بماند، بلکه با توجه به شرايط زمانی و مقتضيات زمان تغيير می‌کند و بر حسب آن‌چه پيش می‌آيد، عمل می‌کند.

وی گفت: اکنون نيز اگر کسانی با خيرانديشی به نظام و کشور و مسائلی از جمله خانه‌ی احزاب می‌انديشند، موتلفه سياست همراهی را دنبال می‌کند.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'بادامچيان: گفت‌وگوها و ديدارهای موتلفه با بهزاد نبوی دليل خاصی ندارد، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016