چهارشنبه 28 اردیبهشت 1384

اعتراض وكلاي پرونده زهرا كاظمي به صلاحيت دادگاه تجديد نظر در رسيدگي به اين پرونده، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: فقه و حقوق - حقوق سياسي


يكي از وكلاي پرونده‌ي زهرا كاظمي با اعلام اينكه در جلسه‌ي اول دادگاه تجديدنظر اين پرونده وكلا نسبت به صلاحيت اين دادگاه اعتراض كردند، اظهار داشت: قاضي اظهارنظر در اين قضيه را به آينده موكول كرده است.


محمدعلي دادخواه در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) با بيان اين مطلب، افزود: رييس شعبه‌ي 34 دادگاه تجديدنظر در جلسه‌ي اول اين دادگاه بدون آنكه اتفاقي در فاصله‌ي بين دادگاه قبلي و فعلي افتاده باشد دستور برگزاري جلسه به صورت غيرعلني را صادر كرد كه بر مبناي آن خبرنگاران از ورود به اين جلسه منع شدند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي با بيان اينكه وكلاي حاضر در اين جلسه(دادخواه و سيف زاده) نسبت به صلاحيت دادگاه در رسيدگي به اين پرونده ايراد گرفتند، موضع قانون در اين مساله را يادآور شد و گفت: مطابق قانون در صورت ايراد عدم صلاحيت، بايد در همان جلسه موضوع مورد بررسي قرار گيرد و قاضي يا با وارد دانستن آن جلسه‌ي دادرسي را تعطيل كند يا با وارد ندانستن آن رأي به ادامه‌ي جلسه بدهد اما قاضي دادگاه تجديدنظر هيچ‌كدام از اين موارد را اتخاذ نكرد و تنها ما موارد را نوشتيم و اعلام‌نظر به تصميمي كه در آينده گرفته خواهد شد و به گفته‌ي قاضي به ما اعلام مي‌شود، موكول شد.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/22822

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'اعتراض وكلاي پرونده زهرا كاظمي به صلاحيت دادگاه تجديد نظر در رسيدگي به اين پرونده، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016