سه شنبه 26 شهريور 1387

نمايشگاه نقاشی ژوليت بينوش در لندن: پرتره کيارستمی بدون عينک با طراحی ژوليت بينوش به نمايش درآمد، ايلنا


تهران- خبرگزاری کار ايران
شهر لندن اين روزها ميزبان نمايشگاه جالبی از نقاشی های«ژوليت بينوش» بازيگر فرانسوی است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

به گزارش ايلنا، اين نمايشگاه در حاشيه برنامه بزرگداشت بينوش درلندن برگزار شده است و تا پنجم اکتبر دراين شهر ادامه دارد.
همه فيلم‌های ژوليت بينوش دراين برنامه طی شش هفته در موسسه بی‌اف‌آی به نمايش درمی‌آيد و در کنار آن نمايشگاهی از نقاشی‌های او با عنوان «در چشم‌ها» در يکی از سالن‌های اصلی بی‌اف‌آی به تماشا گذاشته خواهد شد.
نمايشگاه نقاشی ژوليت بينوش که از روز دوم سپتامبر در موسسه بی‌اف‌آی در ساوث بنک لندن برپاست، شامل ?? تابلوی سياه و سفيد و طرح هايی از صورت نقاش و کارگردان‌هايی است که با آن‌ها کار کرده است.
بينوش ۳۴ پرتره از خودش و ۳۴ پرتره از فيلمسازانی که با آن‌ها کار کرده، کشيده است. هر پرتره او که نمايان‌گر نقشی است که در يکی ازاين فيلم‌ها ايفا کرده است ، در کنار پرتره فيلمسازی آمده که آن فيلم را کارگردانی کرده است.
دراين نمايشگاه ژوليت بينوش، کيارستمی را بدون عينک کشيده، اما خطوط سياه دور چشم‌های کيارستمی، فريم عينک را تداعی می‌کند. تصوير بينوش در کنار او مربوط به فيلمی است با عنوان «رونوشت برابر اصل» که هنوز فيلمبرداری آن شروع نشده و گويا قرار است امسال در ايتاليا آغاز شود.
براساس گزارش منابع اينترنتی ، ژوليت بينوش قبل از بازی در سينما، بازيگر تئاتر بوده و نقاشی هم می‌کرده است، اما براساس تحليل برخی کارشناسان، بعد از آشنايی بينوش با کيارستمی است که وسوسه نقاشی کشيدن، شعر گفتن، بازی در تئاتر در او به‌طور جدی به وجود آمده است.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/38350

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'نمايشگاه نقاشی ژوليت بينوش در لندن: پرتره کيارستمی بدون عينک با طراحی ژوليت بينوش به نمايش درآمد، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016