سه شنبه 12 شهريور 1387

بهمن قبادی: "شيرين" عباس کيارستمی يک فيلم تجربی است، ايسنا


بهمن قبادی گفت: خلق هر اثر هنری، همواره می‌تواند با حاشيه‌هايی همراه باشد و اين حواشی، چيزی از ارزش‌های يک هنرمند نمی‌کاهد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

اين کارگردان سينمای ايران در پی نمايش فيلم «شيرين» در جشنواره‌ی «ونيز» به خبرنگار سينمايی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، گفت: فراموش نکنيم که «شيرين» يک فيلم تجربی است و نبايد انتظار داشته باشيم برخوردی که با آن می‌شود، مشابه برخورد با ديگر فيلم‌های اين فيلم‌ساز باشد. اصلا يکی از دلايل حضورش در بخش خارج از مسابقه جشنواره که به توصيه خود کيارستمی انجام شده و من خودم در جريان بوده‌ام، همين تجربی‌بودن فيلم بوده است تا افرادی که علاقه‌مند به تماشای اين نوع آثار هستند، بهتر بتوانند آن را ببينند.

کارگردان «لاک‌پشت‌ها هم پرواز می‌کنند» با اشاره به علاقه‌اش به سينمای کيارستمی خاطرنشان کرد: آن‌چه روی داده است، چيزی از ارزش‌های عباس کيارستمی نمی‌کاهد و ايشان هم‌چنان فيلم‌ساز ستايش‌شده اين سرزمين در سطح جهان است و به عنوان يک علاقه‌مند هم‌چنان در انتظار آثار تازه‌ای از او هستم. نکته‌ای که در اين ميان فراموش شده اين است که اعتبار بسياری از اين جشنواره‌ها، به حضور چند فيلم‌ساز برجسته از جمله کيارستمی است.

بهمن قبادی در پايان خاطرنشان کرد: ما ايرانی‌ها عادت داريم وقتی هنرمندی پا به سن می‌گذارد آه و ناله سر می‌دهيم و او را تمام شده می‌پردازيم درحالی‌که به گمان من عباس کيارستمی همواره درحال متولدشدن است.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/38193

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'بهمن قبادی: "شيرين" عباس کيارستمی يک فيلم تجربی است، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016