سه شنبه 12 شهريور 1387

تحليل رويترز از فيلم کيارستمی در مقابل انتقاد تماشاگران ونيزی، ايلنا


تهران- خبرگزاری کار ايران
در حاليکه منابع خبری از اعتراض تماشاگران ونيزی به فيلم "شيرين" کيارستمی خبر دادند، برخی رسانه های بين المللی همچون رويترز به تمجيد اين فيلم ايرانی پرداختند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

به گزارش ايلنا، اين خبرگزاری در تحليل خود درباره فيلم "شيرين " که نمايش آن در جشنواره ونيز با دريافت جايزه افتخاری به وی همراه شد، اين فيلم را دارای روايتی خلاق و ماهرانه دانست.
در اين گزارش که به قلم دبورا يانگ از منتقدان سرشناس اين رسانه منتشرشده، آمده است: در اين اثر ما چهره ۱۱۳ بازيگر زن ايرانی را می بينيم که در حالت کلوزآپ از آنها فيلمبرداری شده که در حال مشاهده فيلمی هستند که تماشاگر آن را نمی بيند.
به گزارش پايگاه اطلاع رسانی سينما، اين گزارش می افزايد: اين فيلم در فضايی دور از فيلم های چون" طعم گيلاس" و "باد ما را خواهد برد"ساخته شده و بيشتر به تجربه کيارستمی در فيلم تعزيه شباهت دارد. فيلم شيرين، داستانی عاشقانه برگرفته از قصه شيرين و خسرو است که تماشاگر تنها انعکاس اين فيلم را در چهره۱۱۳ بازيگری می بيند که خود در حال تماشای اين فيلم هستد.
اين منتقد درپايان می نويسد: در اين فيلم روايت بخش اصلی اين فيلم را در بر می گيرد، داستان اين فيلم به طرز ماهرانه ای توسط گروهی از راويان به سرپرستی منوچهر اسماعيلی خوانده می شود و در اين ميان يک آهنگ تاريخی ساخته حسين دهلوی و مرتضی حنانه آنها را همراهی می کند.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/38196

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'تحليل رويترز از فيلم کيارستمی در مقابل انتقاد تماشاگران ونيزی، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016