يكشنبه 14 بهمن 1386

انيميشن "خروس زری، پيرهن پری" بر اساس داستان احمد شاملو ساخته می‌شود، ايسنا

خبرگزاری دانشجويان ايران - تهران
سرويس: تلويزيون و راديو

«خروس زری، پيرهن پری» عنوان انيميشن ۳۰ دقيقه‌ای به کارگردانی علی مفضلی و تهيه‌کنندگی مرکز صبا است که با تکنيک سه بعدی کامپيوتری در حال ساخت است.

به گزارش سرويس تلويزيون خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، به گفته کارگردان، اين انيميشن که بر اساس داستانی به همين نام از احمد شاملو ساخته می‌شود، از کلامی روان و ريتميک برخوردار است و ساختاری فانتزی دارد تا کودکان به آسانی بتوانند با آن ارتباط برقرار کنند .

داستان «خروس زری پيرهن پری» روايت خروسی است که به دفعات از روباهی گول می خورد و دوستانش (گربه و طرقه) هر بار به شکلی خروس را نجات می‌دهند؛ اما خروس زری ساده لوح با تکرار اشتباهات، خود و دوستان خود را به درد سر می‌اندازد.

به نقل از روابط عمومی مرکز صبا، علی مفضلی، کارگردان اين انيميشن و مدير خانه انيميشن اصفهان اظهار اميدواری کرد که توليد اين فيلم که مراحل پيش توليد را گذرانده و در مرحله توليداست، در نيمه سال ۸۷ به پايان برسد.

او همچنين معتقد است که با همياری انيماتورهای اصفهانی و نيروهای جوان، مرحله جان بخشی و انيميت فيلم را با سرعت به پايان برساند.

به گزارش ايسنا، برخی از عوامل توليد اين برنامه عبارتند از :

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

نويسنده فيلمنامه : شهرزاد جهانبازی، علی مفضلی، مشاوران فيلمنامه : سعيده سياحيان، سارا سيامکی
آهنگساز : بهرام دهقانيار، مدل‌ساز سه بعدی: حميد شهسواری، طراح استوری برد : محمد عمادی
روابط عمومی: مرضيه جعفری

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/35801

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'انيميشن "خروس زری، پيرهن پری" بر اساس داستان احمد شاملو ساخته می‌شود، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016