شنبه 24 دي 1384

"يك زن، يك مرد" همچنان در صدر جدول فروش مجموعه تئاتر شهر قرار دارد، ايرنا

تهران، خبرگزاري جمهوري اسلامي ‪۸۴/۱۰/۲۴‬

نمايش "يك زن، يك مرد" به كارگرداني "آزيتاحاجيان"با ‪ ۲۴‬اجرا و ده هزار و ‪ ۹۵‬تماشاگر در تالار اصلي، رتبه نخست جدول فروش تئاتر شهر را به خود اختصاص داد.

به گزارش روزشنبه روابط عمومي مجموعه تئاترشهر، نمايش "دن كاميلو" به كارگرداني "كورش نريماني" با ‪ ۱۸‬اجرا در سالن چهارسو و يكهزار و ‪۳۶۸‬ تماشاگر در رديف بعدي جدول فروش جاي گرفت.

"خرده جنايتهاي زن وشوهري" كار "سهراب سليمي" با ‪ ۱۷‬اجرا و يكهزارو ‪۱۰۰‬ تماشاگر و "بردار شدن حسين ابن منصورحلاج" كار"سياوش تهمورث"درتالار قشقايي با ‪ ۱۷‬اجرا و ‪ ۹۸۸‬تماشاگر در رتبه‌هاي بعدي قرار گرفتند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

"تهران زير بال فرشتگان" كار نادر برهاني مرند با‪ ۲۰‬اجرا در تالار چهارسو و ‪ ۹۶۹‬تماشاگر،"روياي يك عكس" از مسعود رايگان با ‪ ۱۴‬اجرا و ‪ ۷۹۷‬تماشاگر در تالار كوچك و "كابوس خيابان هفدهم" با ‪ ۱۸‬اجرا و ‪ ۷۱۹‬تماشاگر در تالار سايه در ديگر رده‌هاي جدول اجراي نمايش جاي گرفتند.

"بازگشت به خان نخست"كار محمدرضايي راد با ‪ ۱۶‬اجر درسالن قشقايي و ‪۷۰۶‬ تماشاگر، "رومئو و ژوليت" از حسين فرخي با ‪ ۸‬اجرا در سالن نو و ‪۱۱۵‬ تماشاگر و "زار" با هشت اجرا در كارگاه نمايش و ‪ ۶۹‬تماشاگر درانتهاي جدول فروش مجموعه تئاتر شهر جاي گرفتند.

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/28356

فهرست زير سايت هايي هستند که به '"يك زن، يك مرد" همچنان در صدر جدول فروش مجموعه تئاتر شهر قرار دارد، ايرنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016