چهارشنبه 22 تير 1384

پري صابري: ليلي و مجنون من، ديگر پير شده‌اند! ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: فرهنگ و هنر - تئاتر


از ابتداي فعاليت بنياد رودكي، طرح اجراي نمايش «ليلي و مجنون» را به مسئولين اين بنياد پيشنهاد كردم اما علي‌رغم گذشت دو سال، هنوز پاسخ روشني به من داده نشده است.

پري صابري، كارگردان تئاتر با بيان اين مطلب به خبرنگار هنري ايسنا، گفت: چندي پيش صحبتهايي در مورد اجراي اين نمايش در آبان ماه مطرح شد. اما بعد از گذشت مدت زماني اندكي تصميم مسئولان بنياد رودكي تغيير كرد و عنوان كردند در آن تاريخ،‌ تالار وحدت برنامه‌ي ديگري دارد.

صابري ادامه داد: گويا تالار وحدت تبديل به دژ محكمي شده كه ما را راهي به آن نيست و من از سياستگذاري‌هاي مسئولان بنياد رودكي بي‌اطلاعم.

وي با اشاره به احتمال اجراي اين نمايش در تئاتر شهر، به ايسنا، گفت: اخيرا با دكتر نشان صحبت كرده‌ام و قرار است طرح پيشنهادي خود را به تئاتر شهر ارائه دهم هر چند كه به علت تعلل مسئولان بنياد رودكي، زمان را براي ارائه طرح به تئاتر شهر از دست داده‌ام.

كارگردان «من از كجا عشق از كجا» تصريح كرد: تعصب خاصي ندارم كه حتما اين نمايش را در تالار وحدت اجرا كنم اما از آنجا كه اين تالار ويژگي هاي خاصي دارد مي‌توان از آن ويژگي‌ها براي اجراي برخي از آثار استفاده كرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي خاطرنشان كرد: ليلي و مجنون من ديگر پير شده‌اند و وقتي كه به آنان مكان مناسب ندهند، مجبوريم آنها را به جايي ببريم كه كمتر مناسبشان باشد!

صابري در پايان خاطرنشان كرد: بنياد رودكي بايد افتخار كند كه نمايشي مانند «ليلي و مجنون» كه جزء مفاخر ملي ايران است، در تالار وحدت اجرا شود.

لازم به ذكر است در اساسنامه بنياد رودكي عنوان شده، اولويت اجرا با نمايش‌هايي است كه به فرهنگ ايراني پرداخته باشند.

دنبالک:
http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/25678

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'پري صابري: ليلي و مجنون من، ديگر پير شده‌اند! ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016