چهارشنبه 18 آبان 1384

رئیس دفتر رهبری: وجود جد دوم و سوم مقام رهبری در اراک نشانگر استعداد این استان در پرورش شخصیت ها و مراجع دینی است، ادوارنيوز

رییس دفتر رهبری گفت: امروز تبلیغات دینی و اسلامی در جهان که منشاء آن انقلاب اسلامی می باشد در حال انتشار است و ترس دشمن از این موج است.

محمدی گلپایگانی در جلسه امامان جمعه و جماعات استان مرکزی در اراک تصریح کرد: امروز امواج دینی حکومت های لائیک را هدف گرفته است.

وی ترفند دشمن را ناکارآمد جلوه دادن حکومت دینی برای مقابله با امواج دینی در جهان خواند و گفت: ایران به برکت انقلاب اسلامی به دستاوردهای ارزشمندی منجمله در زمینه علمی دست یافته که یکی از آنان دستیابی جوانان دانشمند کشور به فرآیند فناوری هسته ای است.

محمدی گلپایگانی با تاکید بر استفاده صلح آمیز از سوی ایران در این زمینه افزود: بنا بر نظر رهبری که یک نظر فقهی می باشد ایران هرگز به تولید سلاح های هسته ای دست نمی زند.

وی انقلاب اسلامی را بیدار کننده ارزشهای فراموش دینی عنوان کرد و خاطرنشان کرد: توجه مردم به خصوص جوانان به دین به خصوص در شب هایی مثل اعتکاف نشانگر این مدعاست.

وی وظیفه ائمه جمعه و روحانیان را در جهت آشنا کردن نسل سوم با آرمان های امام راحل و رهبری مهم عنوان کرد و گفت : اهمیت روحانیان در آگاه سازی افکار جامعه در تاریخ ثابت شده است.

رییس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به سابقه تاریخی استان مرکزی افزود: این استان دارای سابقه تاریخی و مذهبی است و زادگاه شخصیت های مهم و بی شماری است که در زمینه های مختلف پیشتاز بوده اند که نقطه اوج آن امام راحل (ره) نمی باشد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وی در خاتمه وجود 290 امامزاده در استان را نشانگر مذهبی بودن این استان و علاقه آنان به ائمه اطهار دانست و گفت: وجود جد دوم و سوم مقام معظم رهبری در اراک و روستای هزاوه نشانگر استعداد این استان در پرورش شخصیت ها و مراجع دینی است.

Copyright: gooya.com 2016