پنجشنبه 10 دی 1383

نامه اعتراضی جمعی از آزادیخواهان مستقل ایرانی در مورد نقض حقوق بشر در ايران به پارلمان اروپا

بنام نامی آزادی


اعضای محترم پارلمان اروپا،

ساختار دمکراتیک هر کشوری متشکل از مجلس و نمایندگانی است که توسط ملت و در محیطی آزاد انتخاب شده باشند. دولتهائی منتخب اینچنین قادرند قوانینی مشروع و مطابق با قوائد بین المللی وضع کرده و تصمیمات سیاسی بگیرند.
متأسفانه برخی از این دول تنها تظاهر به دمکرات بودن دارند و در عمل دولتهایی توتالیتر و دیکتاتور منش میباشند. اینان نمایندگان واقعی ملت هایشان نبوده و با سوء استفاده از قوای مقننه پیشبرد مقاصد خویش را دنبال میکنند. این وضعیت در کشورهای در حال توسعه و بخصوص خاورمیانه مشهود میباشد.

در طی تاریخ ایرانیان از چنین اوضاعی رنج برده اند. بعنوان مثال انتخابات فوریه ۲۰۰۴ نشان میدهد که مقامات حکومتی تنها توهم یک دمکراسی را خلق کرده اند. به جای انتخابات آزاد، شورای نگهبان، که خود مؤثر از گروههای سخت گیر مذهبی حاکم میباشد، پروسه نمایندگان منتخب از قبل را اجرا کرد. این یک پروسه کاملا" غیر دمکراتیک برای بقای موجودیت حکومتی مذهبی و مردود شده توسط اکثریت مردم ایران است.

مردم ایران دیر زمانی است زیر فشار اختناق رژیم حاکم بوده و حال در نهایت نا امیدی به دنبال حمایت جهانی هستند. آنان هیچ وسیله نقلیه و مکانیزمی برای ایجاد تغییر در داخل ایران ندارند. خسته از این جستجوی بی ثمر، مردم ایران تحت سلطه سیستمی هستند که تقریبا" تمامی آزادی های فردی و اجتماعی آنان را ربوده است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

علی رغم ماهیت دیکتاتوری سردمداران مذهبی در ایران، به نظر می آید که دول دیگر دنیا با مستحکم تر کردن روابط اقتصادی خود با این حکومت، آنرا به عنوان یک مجمع سیاسی معتبر شناخته اند.

ما از شما نمایندگان پارلمان اروپا درخواست میکنیم تا از روح آزادی و دمکراسی در ایران حمایت کرده و در مقابل حکومت غیر دمکراتیک جمهوری اسلامی موضعی شفاف اتخاذ کنید. آنان لیاقت حقانیت و شناختی جهانی را ندارند. کمک کنید تا فریاد شصت میلیون ایرانی برای دمکراسی، آزادی فردی و پایانی بر بیداد مذهبی شنیده بشود.

[براي مطالعه نامه به زبان هاي انگليسي و آلماني اين جا را کليک کنيد]

[براي امضاي نامه اعتراضي اين جا را کليک کنيد]

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/16285

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'نامه اعتراضی جمعی از آزادیخواهان مستقل ایرانی در مورد نقض حقوق بشر در ايران به پارلمان اروپا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016