یکشنبه 6 دی 1383

از فرشته قاضی روزنامه نگار مستقل حمایت می کنیم! روزنامه نگاران و فعالان حقوق بشر و آزادی بیان

فراخوان حمایت ار فرشته قاضی

فرشته قاضی

ما روزنامه نگاران و فعالان حقوق بشر و آزادی بیان ایرانی تهدید، بازداشت و شکنجه فرشته قاضی روزنامه نگار مستقلی را که همراه با ده ها روزنامه نگار و وبلاگ نویس دیگر در ماه های اخیر بازداشت شده بود را محکوم می کنیم و اعلام می داریم که احضار مجدد فرشته قاضی به دادگاه در حالی که وی تحت درمان به دلیل شکنجه های وارده در دوران بازداشت قبلی است بار دیگر نگرانی ما را از امکان بازداشت و شکنجه مجدد وی برانگیخته است.
ضمن محکوم کردن این اقدامات دستگاه قضایی جمهوری اسلامی خواستار توقف احضار و تهدیدات جاری نسبت به فرشته قاضی و خانواده وی هستیم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

همچنین توجه تمام سازمان ها و نهادهای جهانی مدافع حقوق بشر و آزادی بیان را نسبت به نقض دائمی و مستمر اصول اولیه آزادی بیان در ایران جلب می کنیم و خواستار تحقیق و نظارت دائمی سازمان های بین المللی در این زمینه هستیم و حمایت خود را از فرشته قاضی برای مقاومت در برابر پرونده سازان علیه روزنامه نگاران مستقل اعلام می داریم.

امضا کنندگان:
درنا کوزه گر ( روزنامه نگار و فعال حقوق بشر ) ، امید حبیبی نیا ( روزنامه نگار و پژوهشگر ارتباطات ) ،نیلوفر بیضایی(کارگردان تئاتر ) شیما کلباسی ( شاعر و عکاس) ، شیوا نظر آهاری ( فعال حقوق بشر ) ، رامین مولایی ( فیلم پرداز ) ،منوچهر شفائی ( فعال حقوق بشر ) ،رکسانا دستن ( فعال حقوق بشر ) ،ژوزف دستن ( فعال حقوق بشر ) ،فاطمه علیپور ( فعال حقوق زنان و کودکان) ،علیرضا سامی نژاد (فعال حقوق بشر ) ،پروین خادمی (فعال حقوق زنان و کودکان) ،امیر یوسف رستگار(فعال حقوق بشر ) ،ماهیار میلاد (فعال حقوق کودکان و نوجوانان) ،محبوبه امینی (فعال حقوق بشر ) ، ...

روزنامه نگاران و فعالان حقوق بشر و آزادی بیان که مایل به افزودن نام خود زیر این بیانیه حمایت هستند لطفا با ای میل های زیر تماس حاصل نمایند:
درنا کوزه گر: dorna1@gmail.com
آزادی بیان: freeirancom@yahoo.com

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/16082

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'از فرشته قاضی روزنامه نگار مستقل حمایت می کنیم! روزنامه نگاران و فعالان حقوق بشر و آزادی بیان' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016