شنبه 13 آبان 1385

هوگو چاوس برخی رسانه‌‏های ونزوئلا را به تلاش برای سقوط دولت متهم کرد، ايلنا

تهران- خبرگزاری کار ايران


ايلنا، ‌‏گروه بين‌‏الملل: رئيس‌‏جمهوری ونزوئلا ضمن متهم کردن برخی کانال‌‏های تلويزيونی محلی مبنی بر تلاش برای سقوط دولت وی، تهديد کرد که مجوز فعاليت آنها برای سال آينده تمديد نمی‌‏شود.
خبرگزاری رسمی اسپانيا(EFE) گزارش داد که «هوگو چاوس» رئيس‌‏جمهوری ونزوئلا، گفت: «برخی رسانه‌‏ها دست به شورش زده و جنجال ايجاد می‌‏کنند. به آنها يادآوری می‌‏کنم که آنها در تمديد مجوز فعاليت ناکام خواهند ماند.»
وی افزود: «کسی تعجب نکند اگر ۲۷ مارس به شما بگويند [کانال‌‏های تلويزيونی] که ديگر مجوزی در کار نيست.»
رئيس‌‏جمهوری چپ‌‏گرا که درصدد انتخاب مجدد در انتخابات رياست‌‏جمهوری سوم دسامبر است، بدون اشاره به نام کانال‌‏های تلويزيونی تاکيد کرد که برخی از رسانه‌‏ها از امتياز خود برای کودتا، انتقاد و بذر افشاندن تروريسم استفاده می‌‏کنند. چاوس تاکيد کرد که برايش مهم نيست که بخش‌‏های ملی و سازمان‌‏هايی چون «جامعه بين آمريکايی مطبوعات»(SIP) به وی به خاطر عدم تمديد مجوز و امتياز اين رسانه‌‏ها، برچسب «مستبد» بزنند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بنابراين گزارش، ماه ژوئن گذشته چاوس دستور داد تا امتيازات برخی از موج‌‏ها تلويزيونی که از کودتای يازدهم آوريل ۲۰۰۲ که پس از ۴۸ ساعت به شکست انجاميد، را بازبينی کنند که امتياز برخی از اين رسانه‌‏ها تمديد نشد. دولت چاوس اکثر رسانه‌‏های گروهی خصوصی را به اپوزيسيون راديکالی و نشر اکاذيب متهم می‌‏کند.

دنبالک: http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/31965

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'هوگو چاوس برخی رسانه‌‏های ونزوئلا را به تلاش برای سقوط دولت متهم کرد، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016