شنبه 31 مرداد 1383

چاوز خطاب به مخالفانش: دستانم را به سوي سرسخت‌ترين دشمنانم دراز خواهم كرد، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس بين‌الملل - فرامنطقه‌يي
هوگو چاوز از مخالفانش خواست كه پيروزي وي و شكست خود را در همه پرسي تاييد كنند و تاكيد كرد كه حتي حاضر است با بدترين و سرسخت‌ترين دشمنان خود در راستاي بهبود اوضاع وخيم سياسي كشور، مذاكره و گفت‌وگو كند.
به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) به نقل از خبرگزاري رويتر، مخالفان هوگو چاوز رييس جمهور چپ‌گراي ونزوئلا، مقامات انتخاباتي را متهم كرده‌اند كه در نتايج همه پرسي شنبه‌ي گذشته، به نفع چاوز دستكاري كرده‌اند.
مخالفان اعلام كرده‌اند كه دستكاري و تقلب در همه پرسي الكترونيكي، حضور آنها را در رقابت‌هاي انتخابات منطقه‌يي ماه آينده براي انتخاب فرمانداران و شهرداران محلي بي‌معني ساخته است.
ناظران بين‌المللي كه رياست آنها را جيمي كارتر، رييس جمهور پيشين آمريكا برعهده داشت، از نتايج همه پرسي ونزوئلا كه 58 درصد شركت كنندگان در همه پرسي به نفع چاوز راي داده بودند، حمايت كرده‌اند. بسياري از دولت‌هاي جهان نيز با تبريك به چاوز از نتايج اين همه پرسي حمايت كرده‌اند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

هوگو چاوز شب گذشته (جمعه شب) در پيامي راديو تلويزيوني گفت: مخالفان خودشان را در برابر ديدگان همه‌ي جهانيان ضايع خواهند كرد. اتهام تقلب در همه پرسي بسيار پوچ و بي معني است؛ در حالي كه در هيچ جا و توسط هيچ كس ثابت نشده كه تقلبي در همه پرسي صورت گرفته است.
چاوز افزود: من از مخالفان خود دعوت مي‌كنم كه به منطق گفت‌وگو رو بياورند و من حتي دستانم را به سوي سرسخت‌ترين دشمنانم دراز خواهم كرد.

در همين زمينه:

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/11115

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'چاوز خطاب به مخالفانش: دستانم را به سوي سرسخت‌ترين دشمنانم دراز خواهم كرد، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016