چهارشنبه 13 آذر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

هفته هفدهم ليگ برتر: استقلال پيام بحران زده راگلباران کرد، صعود شاگردان قلعه نويی به رده دوم، مهر

هفته هفدهم رقابت های ليگ برتر باشگاه های کشور با پيروزی پرگل تيم فوتبال استقلال و صعود موقت شاگردان قلعه نويی به رده دوم جدول رده بندی اين مسابقات پيگيری شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به گزارش خبرنگار مهر، روز نخست هفته هفدهم رقابت های ليگ برتر باشگاه های کشور عصر امروز با برگزاری يک ديدار به پايان رسيد که در اين مسابقه تيم فوتبال استقلال تهران با نتيجه ۵ بر صفر از سد پيام مشهد بحران زده عبور کرد.

دراين مسابقه که در ورزشگاه آزادی و با قضاوت سعيد بخشی زاده برگزار شد، سياوش اکبرپور در دقايق (۳۹، ۴۴ و ۷۶) و آرش برهانی(۶۷ و ۸۵-پنالتی) گل های استقلال را به ثمر رساندند.

ضمن اينکه در دقيقه ۴۱ گل آرش برهانی به دليل آفسايد مردود اعلام شد. همچنين اين مهاجم در دقيقه ۶۵ ضربه پنالتی اول خود را به تير دروازه پيام کوبيد. وحيد طالب لو هم در دقيقه ۷۲ ضربه پنالتی مهدی هاشمی نسب را مهار کرد. هاشمی نسب و رجب زاده از تيم پيام هم بازيکنان اخطاری اين ديدار بودند.

با اين پيروزی تيم فوتبال استقلال تهران ۳۱ امتيازی شد و بصورت موقت به رده دوم جدول رده بندی ليگ برتر صعود کرد. پيام مشهد هم با همان ۱۴ امتياز قبلی جايگاه خود در رده شانزدهم اين مسابقات را حفظ کرد. البته اين تيم با استقلال اهواز، تيم هفدهم جدول از نظر امتياز، تفاضل گل، زده و خورده برابر است.





















Copyright: gooya.com 2016