پنجشنبه 13 مرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

برادر ده نمكی! تحویل بگیر! آینده

با اعلام آمار رسمی فروش سینماهای تهران، فیلم رامبد جوان توانست با تعداد سینماهای كمتر ظرف 46 روز به ركورد 67 روزه فیلم مسعود ده نمكی دست یابد.

به گزارش خبرنگار «آینده»، سایت آینده 20 روز پیش در گزارشی با مقایسه فروش فیلم های «ورود آقایان ممنوع» و «اخراجی ها 3» پیش بینی كرده بود فیلم رامبد جوان كه هیچ یك از امدادهای غیبی و حمایت های خاص فیلم های ده نمكی را ندارد، بتواند به راحتی ركورد اخراجی های 3 را بشكند.

در واكنش به این گزارش، تعدادی از رسانه های متملق ده نمكی، با حمله به آینده اعلام كردند چنین اتفاقی نمی افتد و با افت فروش فیلم رامبد جوان، ركورد فیلم اخراجی های 3 شكسته نمی شود، اما «ورود آقایان ممنوع» توانست ظرف 46 روز به ركورد اخراجی های 3 در 67 روز برسد و در تهران از مرز فروش 2 میلیارد و صد و پنجاه میلیون تومان عبور كند.

این در حالی است كه اخراجی ها 3 در تعداد سینماهای بیشتری از «ورود آقایان ممنوع» نمایش داده شد و از امدادهای خاص نظیر تماشای اجباری اخراجی ها توسط سرباز وظیفه ها و پخش رایگان تیزرهای بی شمار تلویزیونی بی نصیب نبود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




اكنون كه فیلم رامبد جوان 21 روز زودتر از فیلم ده نمكی به ركورد نمایش او دست یافته است، سازندگان و حامیان پنهان و آشكار اخراجی ها كه فروش آن را به معنای تایید محتوای فیلم توسط تماشاگران سینما دانسته و آن را سندی بر حمایت اكثریت مردم از فكر و مواضع سیاسی خود قلمداد می كردند، باید اعلام نمایند كه آیا می توان نتیجه گرفت كه حمایت مردم از محتوای فیلم رامبد جوان بسیار بیشتر از فیلم مسعود ده نمكی است؟

البته مراد تایید محتوای "ورود آقایان ممنوع" نیست، بلكه به نظر می رسد ارائه شرایط و تسهیلات ناعادلانه به برخی آثار گیشه پسند و نورچشمی سازی از آنها، نه تنها به زیان فضای هنری كشور، بلكه حتی به زیان خوداست. این آثار است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016