یکشنبه 21 شهریور 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پلیس با مدگرایی و شیک پوشی برخورد نمی‌کند، مهر

رئیس پلیس امنیت اخلاقی نیروی انتظامی با اشاره به اینکه پلیس با مدگرایی و شیک پوشی برخورد نمی‌کند، گفت: با اجرای طرح عفاف و حجاب 75 تا 80 درصد از ایجاد ناامنی برای خانم‌ها جلوگیری شد.

سردار احمد روزبهانی با اشاره به اینکه در اقصی نقاط کشور پوشش‌ها فرق می‌کند، افزود: پوششی که در تهران و کلان‌شهرها زیاد جلب توجه نمی‌کند در خیلی جاهای دیگر مثل شهرهای سنتی و قدیمی جلب توجه می‌کند.

وی در رابطه با فروش البسه نیز گفت: پلیس اماکن در فصول مختلف سال جلساتی را با اتحادیه‌ها و صنوف دارد و در رابطه با نوع لباس‌هایی که باید مورد استفاده عموم قرار گیرد، توضیح می‌دهد و ادامه این موارد نیز از طریق ماموران رسیدگی می‌شود و با کسانی که خلاف مقررات عمل می‌کنند برخورد می‌شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




رئیس پلیس امنیت اخلاقی نیروی انتظامی با اشاره به اینکه پلیس با مدگرایی و شیک‌پوشی برخورد نمی‌کند، اظهار داشت: مدگرایی اگر خلاف عرف و شرع نباشد، می‌پذیریم.

سردار روبهانی در ادامه با اشاره به طرح عفاف و حجاب گفت: نتایج یک پژوهش میدانی نشان داد با اجرای این طرح به میزان 75 تا 80 درصد از ایجاد ناامنی برای خانم‌ها جلوگیری شد.

وی با اشاره به اینکه مصوبه طرح عفاف و حجاب را شورای انقلاب فرهنگی و رئیس‌جمهوری ابلاغ کرده‌اند و اجرای این طرح هنوز ادامه دارد، گفت: این طرح مانند هر طرحی نیاز دارد که به تمام سازمان‌ها و وزارتخانه‌ها ابلاغ شود تا آنها همکاری کنند و کار فرهنگی صورت گیرد.

رئیس پلیس امنیت اخلاقی نیروی انتظامی با تأکید بر اینکه آگاه سازی مهمترین راه‌کار موفقیت در هر کاری بشمار می‌رود، تصریح کرد: اگر مردم آگاهی نداشته باشند نمی‌توان از بروز این موارد پیشگیری کرد.

سردار روزبهانی با اشاره به اقدامات فرهنگی نیروی انتظامی گفت: پلیس صدها نمایشگاه در دبیرستان‌های دخترانه، پسرانه و دانشگاه ها توسط بسیج برگزار کرد و همچنین سخنرانی‌هایی از مسئؤلان و ده‌ها مصاحبه تلویزیونی برای آگاه‌سازی درباره پیشگیری از بدحجابی انجام داد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016